Zijn er nog meer bij wie Digitenne hapert??

Want het lijkt hier wel of de beelden met een heggeschaar bewerkt zijn. Op de kpn-website kan ik heel het deel over storingen niet vinden. :wall:

ik zit niet bij digitenne maar bij tele2 en hier was het gisteravond al raak.

Ik heb ziggo maar er ook last van, maar al langer en meestal op bepaalde zenders. :frowning:

kpn wil nog wel es storen door het weer (maar gister was het niet bepaald slecht weer :think: ), maar waar ie bij ons voornamelijk op stoort is het gebruik van onze laptops! zeker bij de commerciele zenders moeten we opletten dat we niet teveel in de richting zitten van de ontvanger anders stoort ie. Zwaar irritant.



Wat ook nog wel eens wil helpen is alle fabrieksinstellingen opnieuw doen, dus even alles wissen en opnieuw downloaden.



Hopelijk doet ie het vandaag beter, nix irritanters dan naar gehakkeld beeld kijken :wall:

hier is kpn goed, nergens geen last van…

@marloes vip wrote:

Want het lijkt hier wel of de beelden met een heggeschaar bewerkt zijn. Op de kpn-website kan ik heel het deel over storingen niet vinden. :wall:




Heb je meubilair verplaatst? Als wij de lamp of telefoon te dicht bij het kastje hebben, doet hij niet niet meer. misschien even rondlopen met zwarte gedeelte?

hier ook digitenne, maar nergens last van.

schoonouders ook, en als die de mobiel te dicht bij de ontvanger neerleggen dan stoort ie. (ze staan/liggen op dezelfde kast. bij ons staat ie op zolder, beneden zijn de binnenmuren van gewapend beton, daar stoort hij dus alleen maar, of hij moet in de vensterbank, maar dat vind ik lelijk)



gr louwina

@Mutsie86 wrote:

Ik heb ziggo maar er ook last van, maar al langer en meestal op bepaalde zenders. :frowning:




dat hadden wij ook! Tot we tot de ontdekking kwamen dat het weleens door warmte zou kunnen komen… decoder stond op de versterker. Nu niet meer en het probleem is opgelost :thumbup: misschien even het proberen waard? Of staat ie bij jullie al ‘los’?

Wij hadden ook digitenne maar die heeft het nooit goed gedaan… Ja, als je de antenne in je handen hield :? … ook een buitenantenne hielp niet.

ja wij hebben eind december ook de mysterieuze slechte beeld gehad op onze digitenne, heel vervelend,

Wij hadden het ook…na MAILcontact…ik weiger ook die 0,45ct nummers…kregen wij een nieuw kastje en antenne…

Nou het is ietsje beter maatr nog steeds toring…als er een brommer of bus voorbij komt al :roll: :roll: :roll:

Daarom wil ik dus geen Digitenne. Als je met Digitenne goed beeld hebt, heb je in principe geluk. De meeste mensen hebben last van voorbij rijdende brommers en andere dingen die storen op het kastje.

Dan betaal ik liever iets meer in de maand, maar dan geen ergenis met tv kijken.

hier totaal geen last van storingen gelukkig, alleen inderdaad soms met erg kl*te weer…



wel last van een lompe KPN… kastje is gewoon kapot gegaan (deed het gewoon van de één op andere dag niet meer)… dus gebeld naar digitenne, “dit valt niet in de garantie enige oplossing is om een nieuw kastje te kopen t.w.v. zo’n 60 euro” :roll: gelukkig hebben we afgelopen jaar er ook één voor de slaapkamer gehaald dus die hebben we nu maar in de woonkamer gezet… beetje vervelend dat we nu een tv hebben staan in de slaapkamer maar geen kastje :roll: …



achterlijk en abbonement kunnen we ook niet opzeggen omdat we op dat kaartje illigaal gratis eredivisie live ontvangen (zomaar opeens :shock: hub was wel blij :mrgreen: ) maja zit dus met één kastje die kapot is en één kaartje die niet gebruikt woord (de andere kaart kunnen we ook niet opzeggen omdat dan het kastje die wel werkt terug gestuurd moet worden :roll: )



digitenne is voor ons één van de enige oplossingen voor ons… ligt hier überhaupt geen kabel :roll: anders had ik wel digitale tv van UPC genomen :mrgreen:

@Paco wrote:

@Mutsie86 wrote:
Ik heb ziggo maar er ook last van, maar al langer en meestal op bepaalde zenders. :frowning:




dat hadden wij ook! Tot we tot de ontdekking kwamen dat het weleens door warmte zou kunnen komen… decoder stond op de versterker. Nu niet meer en het probleem is opgelost :thumbup: misschien even het proberen waard? Of staat ie bij jullie al ‘los’?




de decoder staat naast het ding van de allround geluid. Die staat zelden aan dus die is niet warm. Maar vreemde is, het is alleen op 13th street :think:

@Mutsie86 wrote:

@Paco wrote:
@Mutsie86 wrote:
Ik heb ziggo maar er ook last van, maar al langer en meestal op bepaalde zenders. :frowning:




dat hadden wij ook! Tot we tot de ontdekking kwamen dat het weleens door warmte zou kunnen komen… decoder stond op de versterker. Nu niet meer en het probleem is opgelost :thumbup: misschien even het proberen waard? Of staat ie bij jullie al ‘los’?




de decoder staat naast het ding van de allround geluid. Die staat zelden aan dus die is niet warm. Maar vreemde is, het is alleen op 13th street :think:




Het kan ook magnetische straling zijn die inslag geeft op de decoder. Probeer het kastje maar eens te verplaatsen. Of een coax te gebruiken die dubbel geisoleerd is.

oww wat goed eigenlijk van KPN misschien moet ik ook maar eff gaan mailen voor een nieuwe box… vind het stom dat ik er eentje moet kopen omdat i gewoon stuk is (waarschijnlijk ouderdom ding is al zo’n 5 jaar :roll: ) heb je het mail adres voor me?

Gisteravond heb ik alleen NCIS gekeken en om half tien de televisie uit gedaan. Lekker op tijd op bed gegaan, man had migraine en ik een goed boek.

Grmbl, heb nog eens goed gezocht en op de site van kpn staan geen storingen vermeld. Kan ze wel bellen maar dat is 45 cent per minuut. :evil:



heb nog even gekeken of het niet aan de televisie ligt maar als ik een video afspeel dan doet die het wel gewoon. :wall: Straks maar alles los halen en opnieuw aansluiten denk ik.

De antennelamp brand maar heeft geen ontvangstbereik. :wall: Ga nog maar eens kijken op de site van KPN. :evil:

Ik heb met dat ding uit het raam gehangen (stond in de vensterbank, bovenlicht open en mijn arm met antenne en al er door). Verder heb ik alle zenders opnieuw gezocht en die pakt hij om vervolgens wederom het beeld te hakselen. :wall: