Zijn er mee die dit raar vinden?

De vader van mijn kinderen en ik zijn in scheiding. Lang verhaal, waar ik jullie niet mee wil vermoeien maar ik bleek getrouwd met een enorm narcistische persoonlijkheid.

Nu hoor ik van mijn dochter van 7 dat zij bij papa in bed geslapen heeft, op zich geen rp, maar waar ik wel veel moeite mee heb, is dat hij dan naakt is.

Nu krijg ik te horen dat ik niet spoor omdat ik hem heb verzocht om de volgende keer wat aan te trekken. Maar ben ik nou zo raar dat ik dat geen prettig idee vind?

Ben heel benieuwd hoe anderen daar over denken.

Een keer in het bed slapen bij je vader of moeder zie ik niet direct een probleem. Persoonlijk zou ik wel moeite hebben met de situatie die jij schetst. Helemaal niet vreemd dus dat je hier iets van hebt gezegd! Sommige dingen kunnen op een gegeven moment niet meer…

Ik zie er eigenlijk geen kwaad in. Wij slapen ook naakt en onze dochter kruipt regelmatig tussen ons in. Ze slaapt ook in haar blote bibs. Ze is 6.

Het is al een poosje geleden dat je dit schrijft.



En ik snap/begrijp je wel.



Geen idee hoe je verstandshouding is met je ex partner? Maar ik zou het wel gewoon bespreekbaar maken.



Wel een lastig dingetje.