zijn er mama's die een 4e kindje krijgen? of hebben?

tja de titel zegt het al!

een 4e kindje?

ik lees er maar zo weinig over.

wij hebben 3 redelijk gezonde kindjes, en ze zitten vlot op elkaar kwa leeftijd.

de oudste word zo 4 en de 2e word zo 2.

onze jongste is nog maar 8 maanden, maar we hebben besloten toch snel voor een 4e kindje te gaan.

het is onze wens 4 kindjes en aangezien ze nu al zo vlot op elkaar zitten en het zo ontzettend goed gaat!! lijkt het ons geweldig!

dan gaan we van fase naar fase,

ben gewoon benieuwd of er meer mama’s zijn!



liefs :smiley:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=64381&start=0



misschien heb je hier wat aan.

hoi,

ik heb ervaring hoor met 4 kids.

mijn oudste is net 5 en de jongste nu 4 mnd.

dus ook snel op elkaar.

ik vind het heerlijk,en ben ook fulltime mama.

en mijn kids komen ook niks tekort hoor.lang leve marktplaats.

en ja niet alles hoeft toch geld te kosten.

de kinderboerderij is net zo leuk voor ze dan artis en nog veeeel goedkoper ook.

het is net waar je zelf je keuzes in maakt.

en ja,je moet niet alles spik en span willen hebben.

er wordt geleefd.het is ff druk maar ja er komen weer rustigere tijden.

ik vind het meevallen en spaar verder voor de leuke dingen en vakanties.

als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

groetjes daan

@mommy3 wrote:

tja de titel zegt het al!

een 4e kindje?

ik lees er maar zo weinig over.

wij hebben 3 redelijk gezonde kindjes, en ze zitten vlot op elkaar kwa leeftijd.

de oudste word zo 4 en de 2e word zo 2.

onze jongste is nog maar 8 maanden, maar we hebben besloten toch snel voor een 4e kindje te gaan.

het is onze wens 4 kindjes en aangezien ze nu al zo vlot op elkaar zitten en het zo ontzettend goed gaat!! lijkt het ons geweldig!

dan gaan we van fase naar fase,

ben gewoon benieuwd of er meer mama’s zijn!



liefs :smiley:

Ben het grotendeels met Daantje eens. Ben nu zelfs zwanger van de vijfde. Na drie dachten we klaar te zijn, maar het ging toch weer kriebelen. En nummer 4 was zo leuk, dat nummer 5 nu onderweg is :inlove: . Dan ben ik er wel klaar mee hoor. Ik ben onwijs blij en dankbaar dat het allemaal zo voorspoedig gaat, maar heb de eerste maanden toch wel angst gehad of alles goed zit en vind het nu in combinatie met mijn gezin ook zwaar om zwanger te zijn. (maar dat zijn ook de laatste loodjes die nu meespreken) Van drie naar vier… ik vond zelf het verschil niet zo enorm groot. Wel moest ik wennen aan het ritme van een baby nadat de jongste al bijna 4 was. Tuurlijk is het veel werk, druk en nog veel meer, maar dat is drie toch ook? En de kinderen waren en zijn helemaal blij met onze vierde.

Tsja, weet even niets meer. Als je specifieke vragen hebt: stel ze gerust

wat leuk dat jullie allemaal gereageerd hebben.

ik ben al helemaal om! wij willen erg graag een 4e kindje!

wie weet is de 4e al op komst, de pil is aan de kant gezet en tja de 2e en 3e waren meteen raak bij ons dus wie weet!!!



ik moet wel zeggen dat ik erg bang ben dat ik de wens naar nog een kindje blijf houden! maar ik weet ook dat ik me daar maar over heen moet zetten.



mijn oudste dochter (een week 4 jaar) wil erg graag nog een zusje, of 2 broertjes zegt ze dan! is ook zo zielig 1 broertje met alleen zusjes…



onze jongste is nu 9 maanden en begint echt groot te worden, dus van mij mag het nu ook wel weer.

heerlijk zon klein wurmpie erbij! maar die zwangerschap vind ik altijd zo spannend, heb bij alle 3 de zwangerschappen bloedverlies gehad. de eerste 12 weken een aantal keer en daarna ook nog wel eens.

tja onzekere tijden, vooral na de 2e zwangerschap die helaas verkeerd afliep vind ik het allemaal veel spannender…

maar ik weet dat het de moeite waard is!!!



liefs