Werd vannacht enkele keren wakker met flinke krampen in mijn buik. Maar tussendoor kon ik gewoon verderslapen. Vanmorgen om vier uur moest ik plassen en sindsdien heb ik om de plus minus 10 minuten zo’n errug pijnlijke kramp die volgens mij zo’n 30 seconden aanhoudt. Zijn dit weeën?? Heb geen ervaring.
Vriendlief is iig net naar zijn werk vertrokken met de telefoon binnen handbereik.
Tussen die pijnlijke krampen door heb ik trouwens aanhoudend vage ongipijn. Is dat normaal… begin het nu toch wel heel spannend te vinden hoor!!
Hmmm, het zou kunnen vrouwke.
Maar het zouden ook heel goed voorweeen kunnen zijn.
Echte weeen duren namelijk een minuut of langer maar dat zei ik bij Lady_K ook geloof ik he? :roll:
Als ik jou was zou ik het even aankijken, wordt het erger kan je ervan uitgaan dat het weeen zijn, blijft het hetzelfde zijn het waarschijnlijk oefenweeen.
Het zou inderdaad wel eens zo kunnen zijn
Klinkt wel een beetje hoe het bij mij begon.
Ga lekker douchen en vertrouw op je gevoel.
Als jij denkt dat het echte weeën zijn goede gok dat het ze dat ook zijn
Het kan idd. Echte weeen hoeven niet per definitie direct minimaal een minuut te duren.
Als je onder de douche staat en het wordt niet minder dan kun je er van op aan gaan dat het echte weeen zijn.
Ik hoop het in ieder geval voor je!
thx ladies;
maar helaas het gerommel is opgehouden
@aapie wrote:
Het kan idd. Echte weeen hoeven niet per definitie direct minimaal een minuut te duren.
Als je onder de douche staat en het wordt niet minder dan kun je er van op aan gaan dat het echte weeen zijn.
Ik hoop het in ieder geval voor je!
bij mij werd het wel minder onder de douche
de verloskundige wilde niet komen daardoor
na glashard liegen en acteren :liar: een paar uur later dat het wel was volgens het boekje wilden ze pas komen.
Ik mocht meteen door naar het ziekenhuis zodra ze even keken
ik was al halverwege
in het ziekenhuis hielden de weeën ook de hele tijd op of verminderden sterk
die avond was ik moeder