Zijn dit harde buiken??

Thanx Jacqeuline.



Bigsby, hoe was de yoga?

Kaatje: Yoga is best apart, maar de eerste les ging wel goed.

We moesten allemaal in een kring zitten en leren ontspannen, en dat lukte best goed moet ik zeggen.



Hoe gaat het met je buik? nog veel last van gehad?

En hoe was jou zwemmen?wat moet je daar doen?

Oh, ben benieuwd, nog 'n maandje wachten en dan mag ik ook naar yoga.



Zwemmen is ook erg lekker, denk dat ik dat er wel bij blijf doen :mrgreen:

Het is zoiets als aquagym, maar 't kan allemaal zo lekker rustig op je eigen tempo, ontspanningsoefeningen, spieroefeningen, zwemmen en ook relaxen met gedimd licht en 'n muziekje aan het einde van de ‘les’. Heeeeeeeerlijk!!!

Kaatjes: ik heb ook veel last van harde buiken gehad. Voornamelijk omdat ik teveel deed, stress op het werk, maar ook omdat Nordin in mijn buik errrrrug druk was. Ik zag jou ook schrijven dat beebje erg actief is, dat kan de harde buiken verergeren. Dus lekker rustig aan doen meis. Ik ben destijds erg eigenwijs geweest en met 30 weken in het ziekenhuis beland en daarna een poos bedrust. Dus lijster goed naar je lijf, het is echt een signaal.



Liefs, Angeltje

He dames…

Hier nog een decembermama met harde buiken en veel pijn oor groei waarscheinlijk…

Vooral de laatste week erg veel last… en alles gaat me ook moeilijker af…

Bij Tessa heb ik dat toch een heel stuk minder gehad, maar nu toch wel heel erg…

Maar ook deze beeb is erg druk en deze mama ook…

heb een keer per week fysio dus lijkt niet druk, maar een klein hyperpeuterpubertje dat niet meer slaapt breekt op hoor haha…

Bij mij helpt het wel idd om even op de bank neer te ploffen en even te liggen, maar ook niet altijd…erg lastig soms…



Groetjes Tina

Kaatje begint Yoga bij jullie dan pas? je hebt 12 lessen!

Je kunt er toch ook gewoon bij blijven zwemmen als jij wilt, als jij wilt en er de tijd voor hebt



Mama Tina je zegt het zelf al, je bent te druk bezig :wink: ik maak me vaak ook te druk en als ik dan eens rustig ga zitten gaat het niet gelijk over omdat het dan al te laat is

Angeltje, dat weet ik idd nog. Was toen erg spannend en we leefden allemaal weer zo mee! Maar alles is goedgekomen en die knappe Nordin heeft er niets van geleden, toch :wink:



Beebje is idd 'n klein bewegelijk ventje, op zich een fijn gevoel! Ik weet nu ook langzaam wat wel en niet kan en wanneer ik moet stoppen, dat scheelt ook. Het wordt langzaam wel minder, merk ik.



Bigsby, de yoga begint zo laat omdat ik de vorige cursus niet mee kon starten, was toen op vakantie. We zien wel en ik denk dat ik er idd bij blijf zwemmen zolang ik dat fijn vindt!



Liefs, Kaat

hopenlijk word het na 2 weekjes vakantie ook een beetje minder…

zelfs al doe ik niks heb ik er nog wel een beetje last van, maar gelukkig wel een stuk minder…



Hier begint maandag de zwangerschapsgym… met pilates dus ben benieuwd. volgens de fysio was dat wel heel goed en als het niet lukte gewoon niet doen die oefeningen…



wel fijn dat je dan nu toch mee kan starten met de yoga…



Liefs TIna

Kaatje: lekker hé dat drukke getrappel in je buik :mrgreen: bij mij wordt het ook steeds drukker.

Je begint er toch langzaam aan te wennen hé dat rustiger aan doen, sommige dagen zal het hoe dan ook wel eens te veel zijn (dat heb ik terminste)



Jammer dat de Yoga uitgerekend in je vakantie begon, maarja over 3 weken mag je als nog beginnen.



Mama Tina: zwangerschapsgym? ik ben benieuwd wat ze daar doen :think: leuk dat dat maandag al begint :dance: kUn je het daarna hier beschrijven :mrgreen:

Ik zal het hier beschrijven…als ik maandag heb ontdekt idd wat het precies is haha… ze zeggen dat het wat oefeningen zijn ook voor je buik en bekken, maar ook voor je ademhaling enzo… en pilates is idd een oefenmanier waarbij je oefeningen doet op een heel rustig tempo…heb ik begrepen.



Dat getrappel is hier ook vollop aanwezig… soms zelfs zo’n harde schop ertussen dat ik er spontaan een harde buik van krijg…



Had net even de vaat in de vaatwassser gezet ( oh lui he stond er nog en dat terwijl ik een vaatwasser heb.) en meteen weer raak wordt er gek van…

Als het niet minder gaat worden nu ik een paar dagen rust heb bel ik toch de vk op hoor… misschien heb ik toch iets van een blaasontsteking ofzo, dat schijnt ook wel eens mee te kunnen werken…



Liefs TIna

Mama Tina: als je dat zegt tegen de vk, dan denken ze idd gelijk aan blaasontsteking. Daar ben ik ook al 2x op getest, en beide keren negatief. En ik heb er nog steeds last van, vooral als ik een paar dingen aan het doen ben



Heb jij dat ook vooral helemaal onderin je buik? het doet niet echt zeer maar het is gewoon heel erg gespannen.

He bigsby…

idd onderin de buik, maar soms wel een beetje pijnlijk hoor…

met fietsen niet dan heb ik het vaak juist in mijn zij of aan de bovenkant maar verder idd onderin bij het schaambeen…

Het nadeel is als ik dan last heb zijn gelijk die schopjes van die kleine waar je juist zo van kan genieten zelfs een beetje pijn doen dan…

Maar er zit wel verschil in harde buiken of bandenpijn merk ik nu ik er een beetje op let…

Die harde buiken komen ook wel eens als die kleine erg druk is hihi heb jij dat ook wel eens?

Liefs TIna

Gelukkig heb ik er niet meer zoveel last van, omdat ik wat gas terug heb genomen. Het helpt goed hoor!



Tina, leuk dat je a.s. maandag al met gym mag beginnen!