Zijn deze goed???

Ik weet niet of het hier hoort, maar dan zal het wel verplaatst worden.



Ik zag dat de ldi luiers 1,50 schelen met die van het Kruitvt…



Maar zijn die van de Aldi fijn, goed, droog, goeie pasvorm???



Wie kan me adviseren???

Ik heb van de Aldi. En ik wil niet meer zonder. Nog geen lekkage gehad. Maar dat ligt er ook aan wat de pasvorm is. Bij ons is het ideaal. En stukken goedkoper.

Heb het idee dat het per kind wel verschilt. Voorbeeld van onze situatie.



Lisanne kon alleen tegen pampers, anders zat ze onder de uitslag

Chloe kon tegen Aldi, Kruidvat en Lidl, hebben vooral Lidl luiers gebruikt.

Luuk plast dwars door de Lidl luiers heen en heeft altijd AH luiers of Kruidvat.

Het verschilt idd per kind, ligt aan de pasvorm. Gewoon zelf uitproberen.

Ik gebruik vanaf het begin de luiers van Lidl. :thumbup:

Die van AH zijn het best voor onze kleine meid. Of C1000. Meest onhandig waren voor haar de Pampers… als ze bij één type steeds doorlekte dan was het daarbij.



Dus: gewoon proberen inderdaad! Als het veel centjes scheelt is het alleen maar mooi meegenomen! :thumbup:

Ik vind de Aldi luiers op zich heel goed, maar vind ze zo dik.

wij gebruiken voor wessel pampers en ik ben erg tevreden.

wessel krijgt van kruidvat luiers uitslag en ik vond die luiers erg naar pies ruiken.

zelfs kort nadat ik wessel verschoont had.



ik zou zeggen gewoon proberen meid.



groetjes :-*

Ik heb vaak wisselende luiers, maar die van de Lidl heb ik altijd fijn gevonden :thumbup:

@meissie wrote:

wessel krijgt van kruidvat luiers uitslag en ik vond die luiers erg naar pies ruiken.


Grappig, dat heb ik nou juist weer met Pampers…Het is dus echt voor iedereen anders.

@Anne-marie wrote:

Ik heb vaak wisselende luiers, maar die van de Lidl heb ik altijd fijn gevonden :thumbup:




Hier ook! Aldi weet ik eigenlijk niet, die heb ik nog nooit gehad. Wat me bij die van de Lidl opviel was dat ze niet zo stonken, terwijl ik dat van de huggies en de pampers wel vond.

Ik ben dol op de Lidl luiers! Ze hebben ook nog eens een plasindicator, zijn niet superdik en lekken bij ons nooit. Ik ben over Pampers veel minder tevreden (stinken en ons meisje krijgt rode billen). Dus een aanrader die Lidl luiers!

Hoe duur kosten de lidl luiers eigenlijk? En hoeveel zitten er dan in een pak en vallen ze groot of klein? (ze heeft nu maat 5)

Aldi luiers bevallen hier erg goed. Nooit doorgelekt en geen uitslag. En de prijs vond ik prima.

@KleinBloemetje wrote:

Hoe duur kosten de lidl luiers eigenlijk? En hoeveel zitten er dan in een pak en vallen ze groot of klein? (ze heeft nu maat 5)




Ik betaal voor nr. 4 7,50 euro voor 50 luiers.

Ow ja, ze vallen wel wat kleiner uit dan de kruidvat vind ik. Met name tot hoe hoog ze op de buik komen.

Wij hebben 1 keer aldi luiers gehad maar die komen er hier niet meer in :hand: Meer als een jaar was Nathalie nooit doorgelekt en met de aldi luiers was het al gelijk raak.

Dus toch maar weer naar de pampers of het kruitvat :thumbup:

Ben toch maar weer terug op mijn vertrouwde kruitvt luiers…



Haar billetjes bleven wel redelijk droog, maar ze zakten af!!!

Elke keer haar romper nat, omdat ze een bouwvakkerdecoletté had :lol:

Dus tja, misschien straks nog een keer proberen, als Benthe wat groter is, maar vooralsnog…Nee, voor mijn géén Ald
luiers…

@Soleil wrote:

@Anne-marie wrote:
Ik heb vaak wisselende luiers, maar die van de Lidl heb ik altijd fijn gevonden :thumbup:




Hier ook! Aldi weet ik eigenlijk niet, die heb ik nog nooit gehad. Wat me bij die van de Lidl opviel was dat ze niet zo stonken, terwijl ik dat van de huggies en de pampers wel vond.
.



Ik ook! Ik vind die van Lidl ideaal. Niet duur en wel goed.

Ik vind het jammer dat ze alleen maat 3, 4 en 5 hebben, want voor Anna kan ik ze nog niet gebruiken. Voor haar gebruik ik Pampers.

Pampers vind ik het prettigst, maar omdat ze zo duur zijn wacht ik tot ze worden aangeboden voor 3 halen, 2 betalen.

Die van de Aldi vind ik niet zo prettig. Ik heb steeds de neiging om ze verkeerd om te doen. Die van C1000 vind ik ook niet prettig, daar plast Sander steevast doorheen. :?

Ik gebruik op dit moment Bumblies van de Jumbo. Op zich vind ik ze erg fijn alleen jammer dat er geen rek in zit. De luiers van het kruidvat, rekken erg goed mee…