Pfff, even uitblazen hier hoor.
Wij zijn in mei dit jaar gestopt en dan denk je leuk weer proberen of we weer zwanger kunnen worden. Nu dus de 3e stopmaand.
Blijkt ineens de hele wereld zwanger! Eerst mijn reismaatje van kantoor (30-1-2008 uitgerekend), dan mijn beste vriendin (20-2-2008 uitgerekend) en vrijdag vertelt mijn vriendin/buurvrouw dat ze weer zwanger is (maart 2008 uitgerekend).
Oke, ik ben nog maar net bezig en het duurt bij sommigen even voordat de pil helemaal uitgewerkt is… maar toch… IK WIL OOK!!! :shifty:
Lekker om dit even van mij af te schrijven.
Hebben jullie dat ook dat de hele werled opeens wel zwanger is en jij nog niet?
Gr Mobo (mama van Thijs)
haha jups ik had het ook… toen ik net gestopt was werd opeens “iedereen” zwanger, of zo voelt het dan iig wel. Nu is het even rustig
Na een jaar wachten inmiddels weet ik er alles van…
en wat het ergst is? Het went nooit…
IK HEB T ZELFDE HIER!!! potverdorie!!!
word er gek van!! sta in de winkel en iedereen die langs komt is of net bevallen of onderweg… + iedereen die ik ken is net bevallen of ooook onderweg en tot overmaat van ramp vertelde me collega vanmorgen dat ze ook zwanger is niet dat ik nie blij ben voor hun maar ik wil dat dus ooooook!!!
dat wou ik ff kwijt hahaha
- Hoi Hoi,ik ken het gevoel,wij zijn ook in mei getsopt met de pil en je ziet nu zoveel vrouwen die zwanger zijn.dat wil ik ook!!!
Maar ja,we moeten geduld hebben en wachten duurt nou eenmaal lang,maar Assy,ik zag dat je 6 dagen over tijd bent nog geen posi test of heb je je banner nog niet aangepast.
Groetjes en ik zal voor jullie :thumbup: :thumbup: dat het snel raak mag zijn
Haha ja ik ken het gevoel. Juist omdat je het zo graag ook wil ga je er op letten. En toen wij na een paar jaar in de mmm kwamen was het echt niet leuk meer. Nu wij weer over een tweede aan het nadenken zijn valt het me ook ineens op hoeveel mensen er zwanger zijn. En dan denk ik inderdaad ook: “ik wil ook!!!”.
Ik ken het ook maar al te goed. We gaan nu ronde 7 in, vandaag ongesteld geworden, hard er een heel goed gevoel over.
Jammer genoeg neemtg mijn lichaam de laatste tijd erg een loopje met me. Heb dan soms ook wel een jaloers gevoel als iemand verteld dat ze zwanger zijn. Gun het ze wel, maar vind het wel lastig. Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt
- Hoi Tammy,wat vervelend dat je :evil: :evil: bent geworden,vooral als je er zelf een goed gevoel over had.Je hebt ook best wel een lange cyclus.Heb je al eens aan ovulatietesten gedacht,dan weet je wanneer je eisprong is.
Ik hoop dat het snel raak is joh.Ik zal voor iedereen duimen inclusief mezelf hahaha.
Groetjes :dance:
@Snackertje: inmiddels 7 dagen overtijd… vorige week 2 nega testen… ga deze week nog 1x testen en als die nog steeds nega is naar de dokter maar… ik weet het anders ook niet …
@iedereen: Duim voor jullie :thumbup: (+ stiekem voor me zelf :oops: )
- Hoi AsSy,ik ben benieuwd,ik zal even flink mee duimen helpt misschien.hahaha.
Veel liefs.alexandra
heel herkenbaar
maarja wij gaan gewoon weer vol goede moed de mm in :?
zit ondertussen op dag 56 zonder een positieve test
had gehoopt dat we deze keer zonder mm af konden maar helaas…
@Alexandra : thnxx
@iedereen hier: ik duim oook nog steeds voor iedereen hierr!! :thumbup: :thumbup:
@angel en Luna,wat vervelend dat je nu toch de mm in moet.Je cyclus duurt wel meega lang inderdaad.dan kan je beter even naar de ha gaan dan gaan zitten afwachten als dat de vorige keer ook niet goed is gelukt.Anders gaat er weer veel tijd overheen.
Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat.
@ Mobo hoe is het nu,wanneer is je NOD?Misschien is het deze ronde raak.Ik zal duimen.
Ik zal voor iedereen duimen inclusief mezelf.Nog 10 dagen volgens een cyclus van 31 dagen.ben benieuwd,ik heb er wel een goed gevoel over,ik heb vlagen van misselijkheid,mijn voorgevel 'steekt’af en toe en het rommelt in mijn buik,vooral bij mijn schaambeen,maar ja dat heb ik al eerder gedacht en toen had ik het ook verkeerd,nog even geduld dus en wat duurt het wachten toch lang hahahahaha.
Welterusten voor iedereen
Hoi asSy nog nieuws.Wanneer ga je nog een test doen?of ben je ongi geworden??? Ben benieuwd.
Groetjes.
Snackertje: nee vorige keer was mijn cyclus wel goed / regelmatig
ik hoop dat je voorgevoel juist is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
en voor de andere duim ik ook dat het snel raak mag zijn
@iedereen: zoals jullie zien ben ik dan toch op de 37e dag ongie geworden… dacht dat ik de enigste was met zo’n lange cyclus… maar niet dus hahaha … maar goed ben dus niet zwanger op naar de volgende ronde…
:thumbup: :thumbup: :thumbup: AsSy duimt voor iedereen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik ben al erg lang aan het ‘wachten’ op een positieve test…maar helaas is het bij ons sedert juli 2004 nog niet gelukt.
Ondertussen kan ik het aantal rondes niet meer tellen…
Maar volgens mij is het gevoel dat ik erbij heb hetzelfde als bij jullie
Ik wens iedereen veel succes en hoop dat jullie grootste wens in vervulling mag gaan ! :thumbup:
jeetje… damnzz ik vond al dat ik erg lang moest wachten maar bij jou is t wel erg lang hoop en duim echt voor jullie dat t snel gebeurt!!!