Zij lig kussen

Hallo allemaal,

Geen idee waar dit hoort maar goed…

Weet iemand hoe ik dit kussen leg ?

Foto 1 of foto 2?

Thanks

Ik zou zeggen, foto 1… Maar ie ben ik… :think:

Foto 1. Zo hebben wij em tenminste gebruikt. :wink:

Ruggetje tegen het lange gedeelte en buikje tegen de korte kant. :thumbup:

We waren trouwens heel blij met dat ding, onze dame sliep er geweldig mee. We hadden dat ding geleend.

Nu hebben we 't al natuurlijk terug moeten geven en inmiddels is nr 2 in aantocht, dus ik ga op zoek naar een nieuwe.

Weet je misschien waar ze nog te koop zijn, of hoe ze heten ?

Nou hier werkt t niet echt meneer die draait zich zo dat hij nog op de achter zijde van zijn hoofd ligt :frowning:

Dat is de Baby Sleep :slight_smile:

We hebben 'm destijds van kennissen gekregen en waren er erg over te spreken :thumbup:

O ja, idd gebruiken zoals foto 1 :smiley:

Idd rug tegen het lange gedeelte en buik op het korte gedeelte.

We hebben hem denk ik een maand gebruikt.

Hoi meis,

Het is inderdaad foto 1 meid!!

Had ik het gisteren op msn toch goed gezien :mrgreen:

:-*

foto1 heb hem hier zelf ook

geweldig ding

Foto 1: 100% zeker: fysio heeft het voorgedaan :wink:

Ik gebruik hem ook als op foto 1 maar eigelijk werkt een klein handoekje opgevouwen onder haar schouder beter . In dat ding krijgt ze het toch voor elkaar om haar hoofd om te draaien (kiss)

Het is wel raadzaam om hem om de nacht te draaien hé,dat ze wel op beide zijden slaapt ivm voorkeurshouding en afgeplat hofdje…

Ik had voor Renzo trouwens gewoon een badhanddoek opgerolt en een kleine handdoek en die vast gezet met een hydofieldoek eromheen (dus eromheen en dan vast gestikt),precies afgemeten op zijn buikkie,zo bleef hij zeker op zijn zij liggen dat werkte top…

Heb het voor Celies ook in elkaar genaait die sliep ertussen in de box de eerste tijd maar was wel een rugslapertje…

Het gaat nu al beter en we hebben er idd nog een extra handdoekje achter gerolt omdat hij anders nog zijn hoofd draait

Wij draaien niet hij moet juist door een iets plat hoofdje en voor keurshouding alleen op rechts liggen van de kinder fysio

Het gaat wel al een stuk beter en zie dat zijn hoofdje weer bijna rond aan t worden is gelukkig :lol:

Maar als ik het had geweten van dat platte hoofd wat ze kunnen krijgen had ik hem nooit op zijn rug laten slapen maar meteen met een zijlig kussen en dan wel draaien . Ach wie weet voro de 2 de haha bij de eerste is alles toch nieuw

Onze Jesse heeft ook een voorkeurshouding. De eerste weken in het ziekenhuis en daarna toen hij thuis kwam (na 4 wk) hadden wij ook een handoek in een sok met een zakje rijst erin en die dus keren. Later had ie het niet meer nodig en nu blijkt toch dat een afgeplat hoofdje heeft. Ik zit op dit moment te wachten op een telefoontje van de fysio!!.

Maar ik begrijp dat het afgeplatte wel weer overgaat? Of is dat nu al te laat!!

Groet!!!