Ziggo gegevens wijzigen ervaring?

Ik zoek iemand die ook bij ziggo gegevens heeft gewijzigd.

Ik bedoel de naam bijv.

Ziggo staat momenteel op mijn naam, en er is een brief uit gegaan met

daarbij een verzoek om het over te zetten op een andere naam.

Daarbij meteen rekening nummer, ik heb een rekening openstaan die betaald moet worden, maar door iemand anders.



Bewind van Roy.

Maar de naam is nog niet veranderd, hoelang duurt dit minimaal?

wij zijn er 3 jaar mee bezig geweest omdat ze zelf een fout hadden gemaakt in mijn man zijn naam en die is tot op heden niet gewijzigd na vele brieven en telefoontjes

Abonnementen bij Ziggo zijn naamsgebonden en dus niet overdraagbaar.

Alleen in geval van echtscheiding en overlijden kan het overgezet worden. Dan moet je dat schriftelijk aangeven met kopie van de echtscheidingsakte of akte van overlijden erbij. En een kopie van je ID.



Waarschijnlijk gaat het je dus niet lukken. Het zou kunnen als je het schriftelijk aangeeft dat je iemand treft die het wel doet. Maar officieel mag het niet bij Ziggo.

@hollowglade wrote:

wij zijn er 3 jaar mee bezig geweest omdat ze zelf een fout hadden gemaakt in mijn man zijn naam en die is tot op heden niet gewijzigd na vele brieven en telefoontjes




Wat voor fout bedoel je? Spelfout?

@Coba wrote:

Abonnementen bij Ziggo zijn naamsgebonden en dus niet overdraagbaar.

Alleen in geval van echtscheiding en overlijden kan het overgezet worden. Dan moet je dat schriftelijk aangeven met kopie van de echtscheidingsakte of akte van overlijden erbij. En een kopie van je ID.



Waarschijnlijk gaat het je dus niet lukken. Het zou kunnen als je het schriftelijk aangeeft dat je iemand treft die het wel doet. Maar officieel mag het niet bij Ziggo.


Jawel het mag wel hoor… Mijn zus heeft mijn oude abbo ook overgenomen.



En dit heeft redenen …

Maar ja , de brief is nooit aangekomen :wall: morgen maar weer versturen.

@Coba wrote:

@hollowglade wrote:
wij zijn er 3 jaar mee bezig geweest omdat ze zelf een fout hadden gemaakt in mijn man zijn naam en die is tot op heden niet gewijzigd na vele brieven en telefoontjes




Wat voor fout bedoel je? Spelfout?




nee oversluit fout



ze hadden het abonnement van zijn ouders volledig overgezet op dit adres (incluus naam)

terwijl de bedoeling was hier een nieuwe aansluiting en daar internet afsluiten



nu is de naam in het abonnement inmiddels wel veranderd maar wij staan niet in het telefoonboek want die naam is niet te wijzigen en mijn man heeft toch een heel andere naam dan zijn vader



volgens mij is het wel mogelijk om het abonnement te laten overnemen door een ander (mijn man dus)

maar dat gaven ze bij ons als oplossing aan en dat bleek achteraf niet te kunnen omdat het telefoonnummer op de een of andere manier naamsgebonden is verander je de naam dan mag het nummer zo lang niet gebruikt worden







ik ga duimen dat het in dit geval wel lukt

@Sweet-Love wrote:

@Coba wrote:
Abonnementen bij Ziggo zijn naamsgebonden en dus niet overdraagbaar.

Alleen in geval van echtscheiding en overlijden kan het overgezet worden. Dan moet je dat schriftelijk aangeven met kopie van de echtscheidingsakte of akte van overlijden erbij. En een kopie van je ID.



Waarschijnlijk gaat het je dus niet lukken. Het zou kunnen als je het schriftelijk aangeeft dat je iemand treft die het wel doet. Maar officieel mag het niet bij Ziggo.


Jawel het mag wel hoor… Mijn zus heeft mijn oude abbo ook overgenomen.



En dit heeft redenen …

Maar ja , de brief is nooit aangekomen :wall: morgen maar weer versturen.






Dan hoop ik voor je dat je iemand treft die het voor je over gaat zetten. Want officieel mag het niet Maar goed, je kan het altijd nog een keer proberen.

@Coba wrote:

@Sweet-Love wrote:
@Coba wrote:
Abonnementen bij Ziggo zijn naamsgebonden en dus niet overdraagbaar.

Alleen in geval van echtscheiding en overlijden kan het overgezet worden. Dan moet je dat schriftelijk aangeven met kopie van de echtscheidingsakte of akte van overlijden erbij. En een kopie van je ID.



Waarschijnlijk gaat het je dus niet lukken. Het zou kunnen als je het schriftelijk aangeeft dat je iemand treft die het wel doet. Maar officieel mag het niet bij Ziggo.


Jawel het mag wel hoor… Mijn zus heeft mijn oude abbo ook overgenomen.



En dit heeft redenen …

Maar ja , de brief is nooit aangekomen :wall: morgen maar weer versturen.






Dan hoop ik voor je dat je iemand treft die het voor je over gaat zetten. Want officieel mag het niet Maar goed, je kan het altijd nog een keer proberen.




Officieel bestaat volgens mij niet bij Ziggo… want wij hebben nooit een machtiging afgegeven om automatisch te incasseren… maar ze doen het toch… En officieel mag dat niet :wall: :wall:

@Coba wrote:

@Sweet-Love wrote:
@Coba wrote:
Abonnementen bij Ziggo zijn naamsgebonden en dus niet overdraagbaar.

Alleen in geval van echtscheiding en overlijden kan het overgezet worden. Dan moet je dat schriftelijk aangeven met kopie van de echtscheidingsakte of akte van overlijden erbij. En een kopie van je ID.



Waarschijnlijk gaat het je dus niet lukken. Het zou kunnen als je het schriftelijk aangeeft dat je iemand treft die het wel doet. Maar officieel mag het niet bij Ziggo.


Jawel het mag wel hoor… Mijn zus heeft mijn oude abbo ook overgenomen.



En dit heeft redenen …

Maar ja , de brief is nooit aangekomen :wall: morgen maar weer versturen.






Dan hoop ik voor je dat je iemand treft die het voor je over gaat zetten. Want officieel mag het niet Maar goed, je kan het altijd nog een keer proberen.


Ze hebben tegen mij gezegd

‘Als er goede redenen voor zijn dan kan het’…



En mijn reden was goed, alleen hun konden het niet omzetten.