Ziggo Dome Amsterdam

Wie is er al eens geweest?



Ik heb tickets voor John Mayer in oktober :dance: , voor vak 107 2e rij en vak 105 1e rij. Maar wat zijn de beste plaatsen? Vak 105 is een beetje weggepropt in het hoekje lijkt me, maar wel rij 1…



Welke ervaringsdeskundige kan me advies geven?



Thanks!

Ik vind aan de zijkant op een tribune altijd de beste plaats. Heb je een zitplek, sta je niet zo opgepropt.

En goed zicht op het podium, omdat het hoog is en niet te ver weg. Maar de meesten staan liever op de vloer.

De vloer zijn alleen de lettervakken.

Ik zou eerder voor 107 kiezen, de hoeken lijken mij niet fijn.

Maar ik ben er enkel met Frozen Planet geweest, ooit met een concert.

Ik had niet gezien dat je een specifieke vraag stelde, ik dacht meer in het algemeen.



Ik ben nog nooit in Ziggo Dome geweest, wel in andere stadions. Ik denk dat het qua afstand tot het podium niet veel uitmaakt of je in vak 105 of 107 zit. Maar vak 107 is recht voor het podium en niet zo in een hoek, waardoor je op die plek waarschijnlijk beter zicht hebt. Qua rijnummer maakt het niet uit, dat scheelt misschien maar een meter in hoogte. Dus ik denk dat ik eerder voor 107 zou kiezen dan voor 105.

Ik ben in de Ziggo Dome geweest met Walking with Dinosaurs en wij zwten dan op de 2e rind, dus helemaal biven. Maar wij (man, kinderen, vrienden en ik) vonden de ringplaatsen sowieso erg vervelend… Het is heel steil opgezet en je hebt soms echt het gevoel dat je zo naar beneden kan vallen :shifty: Vloerplekken zijn wel natuurlijk drukker omdat je tussen iedereen in staat, maar als je die kan hebt zou ik dat aanraden. En mocht je echt alleen keuze hebben tussen 105 en 107, dan zou ik zeggen vak 107 2e rij, de hoeken zijn geen prettige plekken :wink:

Dank dames; het concert was in een paar minuten uitverkocht, ik heb nu kaarten via Marktplaats. Dus veel keus is er niet. De vakken A t/m I zijn overigens zitplaatsen bij dit concert.



Eng hè, zo hoog op de tweede ring. Ik heb in Ahoy eens op een vergelijkbare plek gezeten, had inderdaad steeds het gevoel zo naar beneden te kunnen vallen…



Ik hou de kaarten voor vak 107; het andere setje gaat weer in de verkoop.