Zien jullie een streep of niet?

Hoi,

Net ongesteld geweest na IUI 5. Ziekenhuis wil dat ik altijd test, ondanks menstruatie, dus dat heb ik braaf gedaan. Hopelijk is mijn foto nou goed bij dit bericht gevoegd, want ik vraag me af of ik nou een streep zie of nie.

Wat zien jullie?

Gr. Janneke.

ik wel eigenlijk… :slight_smile:

Ik eigenlijk ook. Ben benieuwd of meer mensen het zien…

ik zie de schaduw van waar de tweede lijn had moeten staan wel, maar niet echt een blauwe lijn, sorry :oops:

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtjes :slight_smile:

en dan voornamelijk op het kruispunt iets donkers…

zou over een paar dagen nog eens testen!

@mamy wrote:

ik zie de schaduw van waar de tweede lijn had moeten staan wel, maar niet echt een blauwe lijn, sorry :oops:

Geen sorry hoor, haha, ik vraag toch je mening, gekkie! :wink:

dit is zo’n geval dat ik de test sloopte om m tegen het licht te houden, om vervolgens een nieuwe te kopen… Twijfelgeval wat mij betreft.

Misschien heeeeel lichtjes maar als je dan goed kijkt zie je er rechts van dezelfde lichte streep dus ik denk dat het schaduw is,… :? :-*

Ik test over een paar dagen gewoon nog een keer. Dan zou de streep toch dikker moeten zijn.

Bedankt!

Ik zie wel heel lichtjes een soort schaduwlijntje, maar ik denk dat je het niet als positief kunt beschouwen.

Je bent gewoon ongesteld geweest, of was dat lichter of anders dan anders?

Ik heb in augustus 2008 precies zo’n lijn gehad. Was uiteindelijk 5 dagen overtijd geweest en ook toen zo’n lijn. Ben dus de vijfde dag toch ongi geworden. Dus ik denk, aangezien ik nooit overtijd ben, er toch een zwangerschap is geweest maar in een zeer vroeg stadium niks is geworden. Niet goed ingenesteld ofzo :think: . Misschien is dat bij jouw ook het geval? Er zal ondanks de menstruatie toch nog een heel klein beetje hormoon in je lichaam gezeten hebben.

Of het is inderdaad geen ongi geweest maar ben benieuwd of je menstruatie lichter was als anders.

@Janneke123 wrote:

Ik test over een paar dagen gewoon nog een keer. Dan zou de streep toch dikker moeten zijn.

Bedankt!

Inderdaad.

Heb het aan het ziekenhuis gevraagd: de Puregon die ik spuit, kan een licht lijntje geven op een zw-test. Ffffffieuw: pak van mijn hart. Was echt bang dat het een bbz zou zijn maar vermoedelijk is het gewoon de Puregon.

Ik ben opgelucht!