Mijn man loopt met buikklachten.
Begin april is hij al thuis.
Momenteel is het nog niet veel beter, wel neemt hij veel rust en dat helpt dus gelukkig weer. Maar van de week gingen we lekker wandelen, duurde een half uurtje, mooi weer, rustig lopen. En ja, daar kreeg hij er weer veel last van. Toch omdat de spanningen thuis niet zo lekker gaat en hij graag weer wilde werken, gaat hij weer werken.
Vandaag dus …
Maar toch ben ik hier niet te spreken over :roll:
Hij moet 2 uurtjes administratie doen, dat is niet erg, want dat had hij ook gevraagd. Gewoon achter de pc zitten gaat prima. Maar dan moet hij nog 2 uurtjes zijn eigen werkzaamheden doen, dus dat is in de magazijn / kwaliteitscontroleur en ik hou hierbij mijn hartje vast. Hij heeft wel aangegeven dat tillen en veel lopen echt niet gaat. Dus vraag me dan eigenlijk af of hier wel naar ‘geluisterd’ is. A.s. woensdag krijgt hij een Endoscopie (hopelijk schrijf ik dat goed) oftewel een darmonderzoek om de oorzaak te achterhalen. Ook wilt hij niet elke dag werken, maar gewoon 3 dagen per week om rustig op te bouwen. Het is niet niks als je bijna 2,5 maand thuis heb gezeten, nog niet beter bent en dan ineens weer gaat werken. Vind het wel super dat hij het doet, maar die magazijnwerk zit me gewoon dwars.
Wie weet valt het mee, maar ja, als je je man zo goed kent en weet waar hij snel last van heeft :naughty:
Dus mijn vraag is gewoon, stel dat hij vanmiddag thuis komt en het gaat echter toch niet … moet hij zich dan maar weer helemaal ziek melden ? ik vind het gewoon moelijk, vind dat hij het moet proberen, maar ik weet hoe het is om zijn pijn te zien en wil niet dat het weer erger wordt.
Want hij wilt zo graag weer werken … maar hij moet niet zo vreselijk pijn krijgen … en ja, ik ben daar zenuwachtig voor, zeker omdat hij 40 minuten heen en ook weer 40 minuten terug moet reizen met de auto … :shifty:
Ik zou de betermelding terugdraaien en op therapeutische basis naar mijn werk gaan. Je kunt dan doen wat binnen je mogelijkheden ligt (en niets moet) en als het niet gaat gewoon naar huis gaan. Sterkte en beterschap voor je man!
Ik zou als ik jullie was, je man lekker thuis laten tot woensdag, tot dat onderzoek geweest is.
Echt niet eerder beginnen. Straks maak je het alleen maar erger!
Beterschap en succes! :-*
Punt is even …
Hij krijgt die onderzoek, dan vertellen ze wat ze gezien / weggehaald hebben en kan het weer 2 weken duren voordat uitslag binnen is (logisch, maar wordt gek van al die gewacht :wall: )
Dus ik snap hem ergens wel dat hij het wilt proberen, maar niet te veel moet verwachten, gewoon rustig aan moet beginnen. Vind dat hij niet echt een man van NEE is, dat ik dus hoop dat hij echt wel voor zichzelf opkomt :oops: :roll: