hey hallo
ik ben al heel lang niet meer op deze site geweest ,maar nou kom ik wat vaker langs ,volgens mij is dit de eerste keer dat ik op deze site kom weer dit jaar zolang ben ik er niet meer op geweest.
heb ook al weer wat mee gemaakt .
ben nog steeds niet zwanger we zijn nu wel eindelijk naar ziekenhuis aan het gaan,mijn huisarts heeft me een beetje slechte hoop gegeven ,de zaadjes van mijn man moest ie naar ziekenhuis brengen voor tekijken of nog alles goed is ,hij is 3 keer geweest en de 3de keer eindelijk goed gegaan van alles meegemaakt een verkeerde potje meegegeven lukte 1keer niet en de 3keer wel gelukkig maar de uitslag gaf 2% goede zaadjes ,
ik helemaal over stuur ,gelijk een afspraak in het ziekenhuis gemaakt en moesten we afgelopen maandag 23 april naar ziekenhuis,de dok zei dat de uitslag van mijn man nog niks wil zeggen dus nu moeten we 9 mei naar een andere arts en dan moet ik bloedprikken voor vanalles ook voor de rode hond en dan moet ik als ik de 3de dag van mijn menstruatie bloed prikken ,maar ik ben er niet mee bezig heb eindelijk rust laat alles over heen komen en mijn man ook maar die blijft er sowieso rustig bij die heeft zoiets komt wel goed nou ik heb nog veel tevertellen maar vertel ik nog wel want anders ben ik nog een kwartietje bezig groetjes rilana
Hoi Rilana,
Balen dat je nog steeds niet zwanger geworden bent en dat jullie nu de medische molen in moeten. En dan ook nog eens een slechte zaadkwaliteit… Eén onderzoek hoeft inderdaad nog niks te zeggen, de kwaliteit kan ontzettend variëren per keer. Dus wie weet is het de volgende keer beter? En anders zijn er nog tal van mogelijkheden, meid! Natuurlijk is het een moeilijke en zware weg, maar de hoop nog niet opgeven, hoor!
Maar wat ik zou zeggen: Bij Wanneer zwanger worden langer duurt vind je een topic: Wie beginnen ook met de mm? Daar schrijven allemaal meiden mee, die net als jullie net het medische circuit zijn ingestapt. Zij zijn met dezelfde onderzoeken bezig, enz. Misschien dat je daar kunt meekletsen en ervaringen kunt uitwisselen? Daar krijg je vast meer reacties dan hier, dus misschien een ideetje?
Heel veel succes en ik hoop dat je ondanks alles toch snel zwanger mag worden!
Groetjes,
Jippie