Ziekenhuis bevalling

Hier wordt mijn eigen bijdrage gewoon betaald door mijn aanvullende verzekering. Wel heb je kans dat ik wel eerst dat eigen risico moet betalen…

Heb het vanmiddag even nagekeken in m’n polis :slight_smile:

Heb een ook goede dekking,maar eigen bijdrage moet je idd vaak wel zelf betalen.

Ik ging bij m’n eerste voor Poliklinisch,maar omdat de gyn in moest grijpen werd het indicatie. Dan wordt het alsnog volledig vergoed.

@kim86 wrote:

bedankt voor alle reacties!



Ik heb agis eens gebelt net en gevraagd, met de verzekering die ik heb zou ik 290 euro zelf moeten betalen, maar hij gaf me aan dat ik het om kan zetten vanaf januari, dan ga ik 9.50 meer betalen per maand maar dan word dus wel de hele poliklinische bevalling gedekt, dus dat heb ik nu gedaan, is wel een geruststellende gedachte :mrgreen:




welke verzekering had je en heb je nu als ik vragen mag

ik ga ook poliklinische bevallen en

volgens mij ben ik er wel voor verzekerd maar begin nu te twijfelen??

@babs83 wrote:

@kim86 wrote:
bedankt voor alle reacties!



Ik heb agis eens gebelt net en gevraagd, met de verzekering die ik heb zou ik 290 euro zelf moeten betalen, maar hij gaf me aan dat ik het om kan zetten vanaf januari, dan ga ik 9.50 meer betalen per maand maar dan word dus wel de hele poliklinische bevalling gedekt, dus dat heb ik nu gedaan, is wel een geruststellende gedachte :mrgreen:




welke verzekering had je en heb je nu als ik vragen mag

ik ga ook poliklinische bevallen en

volgens mij ben ik er wel voor verzekerd maar begin nu te twijfelen??




IK had gewoon de basis en aanvullende verzekering: Agis Compactpolis en krijgt nu de basis en Agis Comfortpolis



http://www.agisweb.nl/Voor_Consumenten/Verzekering/Aanvullende_verzekering/ComfortPluspolis

dank je wel voor je antwoord

ik heb ook de comfortpolis dus dan wordt het dus gelukkig volledig vergoed!

@babs83 wrote:

dank je wel voor je antwoord

ik heb ook de comfortpolis dus dan wordt het dus gelukkig volledig vergoed!




:thumbup: :mrgreen:

@kim86 wrote:

bedankt voor alle reacties!



Ik heb agis eens gebelt net en gevraagd, met de verzekering die ik heb zou ik 290 euro zelf moeten betalen, maar hij gaf me aan dat ik het om kan zetten vanaf januari, dan ga ik 9.50 meer betalen per maand maar dan word dus wel de hele poliklinische bevalling gedekt, dus dat heb ik nu gedaan, is wel een geruststellende gedachte :mrgreen:




Dat heb ik destijd ook gedaan bij het groene land, ben toen naar 4 sterren gegaan :thumbup:

bijde keren in het ziekenhuis bevallen omdat ik het graag wilde en we zouden dan rond de 300 euro moeten betalen

maar beide keren niet hoeven te betallen omdat het uit draaide op een medische bevalling ivm meer 24 uur gebroken vliezen

hier ook alle keren in het ziekenhuis op medische indicatie . bij de eerste heb ik vooraf ook uitgezocht hoe het zat en toen was het ook niet zo heel hoog of nou ja niet rond de 400/500 dacht iets van rond de 200



maar nu dus weer medisch en weer hoef ik nix te betalen:)