ziekehuis gezocht die wel met overgewicht behandelt

Hallo meiden,

Goed nieuws heb een afspraak gemaakt ze kunnen ons waarschijnlijk helpen in het vu ziekenhuis :dance: :wall: :thumbup:

ben benieuwd heb een afspraak in september duurt nog even

maar jah ben blij had eerst even gebeld wat info gevraagd

enzo ben blij dat ik men verhaal hier even op heb gezet

en de goede reactie,s bedankt allemaal :slight_smile:

Nou jullie horen nog van me.

Liefs Chantal :vlinder:

@chantal09 wrote:

Hallo meiden,

Goed nieuws heb een afspraak gemaakt ze kunnen ons waarschijnlijk helpen in het vu ziekenhuis :dance: :wall: :thumbup:

ben benieuwd heb een afspraak in september duurt nog even

maar jah ben blij had eerst even gebeld wat info gevraagd

enzo ben blij dat ik men verhaal hier even op heb gezet

en de goede reactie,s bedankt allemaal :slight_smile:

Nou jullie horen nog van me.

Liefs Chantal :vlinder:

nou heel moooi, goed nieuws, ik vond al vreemd, er moet wel hulp zijn ,

succces

erasmus mc Rotterdam :wink:

hoi hoi

Ook ik heb overgewicht…(en PCOS) maar ze behandelen me wel gewoon in het UMC… Utrecht dus… ik vind het daar echt top… Dus zou gewoon terug gaan… echt raar!

Ik heb daar OI gedaan en 16 IUI’s. Heb in augustus intake voor IVF…

Succes!

ik was toen ik zwanger wilde worden 114 kilo en ze hebben me met open arme ontvangen

ze zeiden de klant is koning en zo werd ik ook behandeld

ze zeggen vaak over flevoziekenhuis dat ze geen goede service hebben maar denk dat dat verschilt in de afdeling

fertiliteitpoli waren ze super !

Hey allemaal,

Ik heb de clomid het ligt hier voor me op de tafel yes.

Maar nu heb ik een vraag ik moet 3 november er mee gaan beginnen eerst met provera 10 dagen dan de 5de dag van de menstruatie

met clomid beginnen voor voor 5 dagen lang maar wanneer ben ik dan

vruchtbaar ik begrijp het niet helemaal wanneer is dan de eisprong

en werkt het ook echt goed wat als het niet werkt

hebben jullie hier ervaring mee???

Groetjes,

Chantal :vlinder:

Ik zou gewoon naar het ziekenhuis bellen met deze vragen, iedere arts/ieder ziekenhuis werkt toch op een andere manier. Ze kunnen je daar precies vertellen hoe of wat.

Bij mij was het zo dat ik de fertiliteitspoli moest bellen zodra ik ongi was (en dus begon met de medicijnen) en dan moest ik op controle komen zoveel dagen nadat ik begonnen was met de meds (tja weet niet meer precies hoeveel dagen dat waren is nu ookal bijna 6 jaar geleden) om de cyclus te monitoren.

En tja hoe je op de medicijnen reageert is ook voor iedereen anders, dus dat is echt uit proberen, dat weet de gyn ook niet van te voren.

Hoi

Bij mij geen echt controle… ze kunnen evt. op dag 20 bloed prikken om te kijken of het al is geweest of niet. Er zijn ook meiden die ook met Clomid geen eisprong krijgen. En het tijdstip van de eisprong kan ook nog steeds varieren. Dus echt even vragen bij ZH hoe ze jou willen gaan controleren… tenzij ze verwachten dat je het om de dag doet?

Meestal is het tussen de 12e en 20e dag van je cyclus met Clomid dat je je eisprong kunt verwachten…

Succes

@chantal09 wrote:

Hallo allemaal

Ben op zoek naar een ziekenhuis die wel met overgewicht behandelt

ben bekend met pcos vandaar weeg 90 kilo en 1.70 lang

mijn huidige gyn wil me niet helpen

weten jullie iets voor me bedankt.

chantal :vlinder:

Hallo Chantal,

Wat een irritante Gyn heb je zeg.

Ik ben ook niet 1 van de slankste maar vanwege mijn lengte valt het niet zo op. En in het AMC is mijn gewicht nooit ter sprake gekomen.

Ik ben geholpen in het AMC…

Dit is allemaal goed gegaan.

Ik zou je het AMC aanraden.

Veel succes en hou ons aub op de hoogte.