Ziek kind en werken

Juul is ziek!! Het is zo zielig, hij heeft koorts en is snip verkouden. Zijn neus zit potdicht dus ik moet dadelijk even iets van neusspray gaan halen, want het drinken gaat zo niet.

Het liefste wil ik hem de hele dag bij me houden, maar ik moet vanmiddag gaan werken… Het ergste van alles is, is dat ik er pas sinds gister werk.

Wat zouden jullie doen??

Tja, zoals ik bij de babbelaars ook al zei: Ik zou niet gaan… Neem aan dat ze weten dat je een hummeltje hebt en het dus ook wel zullen begrijpen…

Succes lieverd!!!

Wie past er op?

Opa en oma, passen op. (mijn schoonouders)…

Als hij nou naar het kdv moest vandaag, was voor mij de keuze snel gemaakt… Dan zou ik zeker thuis blijven.

Hij is nog klein…

Ik snap geheel je gevoel…

Maar ik zou wel gaan…het is de middag hij heeft de onverdeelde aandacht en straks is het weekend…

Het is niet makkelijk…ik ken het gevoel maar al te goed maar ik zou wel gaan werken…

Ik blijf wel bij de kinderen als ze écht héél ziek zijn en alleen maar bij mama willen hangen…anders als mijn man of mijn moeder kan ga ik wel werken,dan zijn ze in goede handen en die vrije dagen raken anders zo snel op… :shifty:

ik ga met renzosmam mee.

iniedergeval heel veel beterschap voor de kleine.

en voor jou heel veel sterkte vanmiddag als je wel gaat werken :-*

:hug:

@monique wrote:

ik ga met renzosmam mee.


Ik ook. Zou wel zorgen dat er idd neussprayzoutoplossing is!



Sterkte :hug:

Ik zou oppas regelen.

Als ik voor iedere zware verkoudheid met Yuri was thuisgebleven hadden ze mij al ontslagen! Als Yuri ziek ik zoek ik oppas.

Geen oppas in de buurt tja dan thuisblijven uiteraard.

He getsie zeg! Wat sneu voor je mannetje!



Mijn gevoel zegt meteen ‘thuis blijven’, maar m’n verstand zegt dat je gewoon kan gaan hoor meid! Je zoontje is lekker bij opa en oma die vast ook erg goed voor hem zorgen!



Veel sterkte, en beterschap voor Juul!

Ik zou proberen vrij te nemen en als dat niet lukt wel gaan werken… je kindje is in goede handen.



Beterschap.

Als opa & oma oppassen zou ik wel gaan, maar dat ligt helemaal aan het gevoel dat je hebt bij opa & oma.

Ik heb weleens thuisgewerkt met oma als oppas als Lara ziek was. Maar dat gaat natuurlijk wat moeilijker als je ergens nog maar net werkt.

En?

Hoe ging het?

Beterschap trouwens was ik vergeten te zeggen :oops:

Ik ben gister middag even goed gaan werken… Het was wel moeilijk, maar dit was de aller eerste keer dat hij ziek was… Het gaat vandaag al wat beter met hem.

Dank jullie wel voor alle reacties!!

:-*

hey Moosje,



snap dat het moeilijk is, zeker de eerste keer maar als je elke keer bij een toekomstige verkoudheid thuis wil blijven… ik weet niet hoor maar dat is natuurlijk je ‘lot’ als werkende moeder, het is niet anders maar hoort er bij. Dit is overigens niet lullig of hard bedoelt maar je kunt écht niet elke keer bij thuis blijven joh, dan blijf je aan de gang!



groeten

muts

Lara deed het op het KDV vaak beter dan thuis als ze verkouden was. Afleiding enzo hè… Dat was ook een beete mijn criterium. Als ze zich daar niet ellendiger voelt dan hier, dan kan ze erheen. En ondanks een indrukwekkende hoeveelheid ellenlange verkoudheden en luchtweginfecties, heb ik haar volgens dat criterium zelden thuis hoeven houden. Twee of drie keer in al die maanden.