ziek en slapen

Ivan is weeeer ziek, heeft een bovenste luchtweg infectie en ligt al vanaf half 1 te slapen. Ben al wel paar keer wezen kijken en ik hoor hem ook af en toe door de babyfoon maar moet ik hem lekker laten liiggen of toch straks maar wakker maken :think:



Hij heeft een hele slecht nacht gehad

Ik zou m lekker laten liggen. Van slaap worden ze ook beter en als ze slapen, dan hebben ze geen tijd om alle ellende te voelen. En als hij zo’n slechte nacht heeft gehad heeft i ook wel wat om in te halen.



En uit ervaring weet ik dat je van benauwd zijn ook gewoon heel moe wordt en weinig energie hebt.



:hug: voor ivan

Dankje wel Loesje, dan laat ik hem nog maar lekker slapen. Wel stil zo in huis :oops:

Geniet even van de rust. Je weet niet wat je vannacht allemaal nog te wachten staat! :wink:



Hoop dat i snel beter is!

Lieve Karin heel veel beterschap voor je kleine mannetje. Hopelijk is hij snel weer de oude. Gewoon lekker veel drinken geven en laten slapen. Eten is nu niet zo belangrijk en ook ik hoor altijd overal dat slapen herstel is.



Hoe is het met jou???



Liefs Laura

Hij werd om 17.00 wakker , nou ja wakker niet helemaal nog. Drinken wilde hij niet echt heeft denk ik 70 cc gehad. Daarna 250 gram wortel met aardappel dat smaakte meneer wel (was 2x 125 gram 4 maanden potje) uur of 8 werd hij weer huilerig, koorts gemeten inmiddels 39,6 , zetpil gegeven en nu ligt hij weer heerlijk te slapen.



Llaan lief van je, :-* hier gaat het goed hoor (maak me alleen snel zorgen) hoe is met jullie ?