Zichtbare aders bovenbenen

Het viel me van de week op dat de aders op mn bovenbenen, vooral bij mn liezen heel duidelijk zichtbaar zijn. Vooral aan de rechterkant is het heel erg. Sinds vanmiddag ook flinke last ervan… Iemand een idee wat dit is?

Zouden misschien spataderen kunnen zijn?? Komt in dat geval wellicht door de zwangerschap.



Wat je zou kunnen proberen, is via je VK om curanol tabletten vragen. Helpt tegen spataderen op je benen en aambeien.

Doordat je veel meer bloed hebt en je aders wijder worden, zie je ze veel beter lopen. In mijn liezen zie ik het ook heel duidelijk.

Maar pijn zouden ze niet moeten doen denkik :think:

Gewoon even aan je vk vragen!

Had ik in de zwangerschap van Mees ook, en nu is het als sneeuw voor de zon verdwenen :thumbup:

had ik ook tijdens de zw, nu ook weg

ik heb dat in mijn onderbenen :?

Hier ook bij allebei de zwangerschappen gehad. Daardoor wist ik dat ik zwanger was :wink:

ik had het ook, vond het zooooo bizar maar nu is het helemaal weg. Had het dus alleen tijdens de zwangerschap.

De pijn is alweer een paar dagen weg… Maar ze zijn goed zichtbaar… Apart dat dat dan maar aan 1 kant zit… :think: Ze zijn ook echt dik en lelijk! Hopelijk trekken ze straks weer weg… Maar zal het voor de zekerheid wel even checken bij de vk bij de controle, misschien dat ze me iets voor kan schrijven dan. Zal anders straks in de zomer helemaal wat worden…