Zhu zhu pets/Furry frenzies, ervaring?

Lotte krijgt donderdag buisjes en nu willen we zo’n diertje (bijv. hamster) voor haar kopen van Zhu zhu pets of Furry frenzies. Wie heeft er een en wat is jullie ervaring? We kopen er geen toebehoren bij. Kan je zo’n diertje ook iets leren???

Alvast bedankt!

Viratine

ik lees mee…

hij staat op haar lijstje van 5/12 vd voetbal 8)

Furry frenzies ken ik niet,maar hier wel een 6jarig meisje in huis die helemaal gek is van de zhuzhupets.

Het zijn hele schattige beessies.Je hoeft er geen toebehoren bij te kopen (heeft ze wel) want ze kunnen zonder iets lopen(rijden) en maken schattige geluidjes.Hier is ze er helemaal wild van.

Heb er net een gekocht (Zhu zhu pet), maar ze krijgt hem vrijdag pas. Nog geen ervaring dus (maar haar vriendinnen zijn er helemaal weg van)

Hier heeft de jongste er ook 1 met toebehoren.

Je kunt ze niets leren maar ze zijn wel schattig. Ze “lopen” zelf rond voor en achteruit en maken echt lieve geluidjes

Voor 5 december krijgt ze er nog 1 en nog wat uitbreidingen waardoor ze er nog meer mee kan spelen.

Ziet er wel heel schattig uit, zullen mijn meiden vast ook prachtig vinden.

Welke is nou leuk, want ze zeggen ook verschillende dingen of niet?

Wat is nou leuk om erbij te hebben???

hier twee kids die ze (zhuzhu) super vinden, 1 hamster en 1 babyhamster, de beeb vind ik zelf niks aan, dus 5-12 brengt een extra hammie (zo heet ie volgens de kids) en toebehoren.

Hoi,

Ze zijn grappig ja, maar hier is hij echt al stuk hoor :wink:

en ze heeft hem in juli gehad en hij is al een tijdje kapot :?

Melanie, welke had jij dan, de ZhuZhu Pets of de Furry Frenzies?

Ik heb vanmorgen net twee Furry Frenzies gehaald, voor allebei eentje in de zak van Sinterklaas. Ik dacht ook dat ze zonder toebehoren niet leuk zouden zijn, maar ik heb ze vorige week in het echt gezien bij onze nichtjes, en nu vind ik ze toch wel superschattig. Mijn oudste was er ook al op slag verliefd op, en mijn jongste vindt ze ook hilarisch. Dus nog maar even een spoedbestellinkje bij de Sint gedaan… :wink:

@Noasmama wrote:

Melanie, welke had jij dan, de ZhuZhu Pets of de Furry Frenzies?

Ik heb vanmorgen net twee Furry Frenzies gehaald, voor allebei eentje in de zak van Sinterklaas. Ik dacht ook dat ze zonder toebehoren niet leuk zouden zijn, maar ik heb ze vorige week in het echt gezien bij onze nichtjes, en nu vind ik ze toch wel superschattig. Mijn oudste was er ook al op slag verliefd op, en mijn jongste vindt ze ook hilarisch. Dus nog maar even een spoedbestellinkje bij de Sint gedaan… :wink:

De zhuzhu pets grijze hamster :lol:

hallo

wij hebben dr van beide 1

ik als mama zijnde vind ze cht heel leuk,haha

me dochter net 4 eerst ook,maar vind nu dat ze dr eigenlijk niet echt meer naar om kijkt,eigenlijk te duur voor…

ze heeft ze net 2 wkn,maar speelt dr niet mee…groetjes

Hier is mijn oudste van 9.5 er gek op en heeft de Zhu zhu pets gevraagd voor sinterklaas. Ze is helemaal gelukkig me haar starterset en nog een andere doos en een losse extra hamster erbij. Ze had al ooit een hamster in een bal er los bij, geen idee of dit hetzelfde "merk"is.

Ze speelt ermee en is helemaal happy!!!

Petri