Zeuren?

Ik zat eens wat rond te kijken op het net naar namen. Kom ik dit tegen, m’n mond viel er van open:

Zomaar wat voornamen…

Marise lotte Zeur Vinay Telayah Thymo Sidney robin Iris Eise Marie-louisse Trennes Olvia Bengt Frederick Daymon Sorah hope Annalieka Leano Jullius Syl Noha

Hebben jullie ooit iemand gezien die zo heet? (word wel ooit zo genoemd door de clienten op het werk :mrgreen: )

nee apart, maar vind nog veel meer namen in dat rijtje een beetje vreemd

rare naam ,

ik las laatst iemand die had de naam

k.utte in de naam die voor kwam ,

tja :shifty:

zo zou ik me kindje niet gaan noemen :snooty:

Haha Zeur :lol: Ik vind m wel grappig, zou mijn kind natuurlijk nooit zo noemen. Maar ik vind erg veel namen een beetje, ehhh, niet helemaal mijn smaak, zeg maar. :angel:

Vreselijk… :silenced:

Ik hoorde laatst dat een moeder haar kind Flipje noemde…Flipje…van de betuwe? :roll:

Misschien uitgesproken als Zuir (Zeus/Zeur)Ze-ur… maar dan nog.

Niet mijn ding!

“Zeur hou op met zeuren!”

@jewel wrote:

Vreselijk… :silenced:

Ik hoorde laatst dat een moeder haar kind Flipje noemde…Flipje…van de betuwe? :roll:

Ik noem mijn zoon ook wel eens Flip, of Sjaak :stuck_out_tongue: !

Hee, Flipje, das bij mij in de buurt, ik werk in Tiel en zie hem wel eens staan, bij die naam denk ik inderdaad aan een stuk fruit met armen, benen en een hoofd :mrgreen: . Maar dan nog, liever Flipje dan Zeur.

Ja hahaha als koosmaapje/bijnaampje…maar als serieuze naam? Vind het maar niks hoor…

Of Nemo…vind ik ook eh… :shifty:

nou wij zijn eruit met de naam hoor, noemen hem/har gewoon zeur…

hoe kan je je kind dat aan doen!!!

Zeur?

Dan kun je hem net zo goed Eikel gaan noemen, of Prutser, of Mispunt…

:roll:

Haha, zo noemde ik mezelf vroeger :roll: Mijn ouders noemden me Fleurtje en omdat ik dat nog niet kon uitspreken noemde ik mezelf Zeurtje :mrgreen:

@Fleur wrote:

Haha, zo noemde ik mezelf vroeger :roll: Mijn ouders noemden me Fleurtje en omdat ik dat nog niet kon uitspreken noemde ik mezelf Zeurtje :mrgreen:

Dat is dan wel weer schattig!

Er worden steeds meer rare namen gegeven die gewoon toegestaan zijn hier in NL.

Jochie… :think:

Maar zeur, grappig!

Klopt, in die lijst van alle namen van 2008 die je op de site van de svb kunt vinden zag ik een keer bij de jongens namen Smiley staan :mrgreen: .

Lol!

Zeur :think: Tja wie weet heten die mensen van de achternaam wel:

• kous
  • Kont
  • doos
  • dert
  • kop

Of zoiets hahaha!

Ik kende een jongen die heette Zeure

laatst iemand die zijn kind Anna had genoemd

op zich niet zo raar, alleen haar achternaam was Nas :mrgreen: