Een zesjarig Spaans jongetje heeft zijn moeder geholpen met het op de wereld brengen van zijn zusje.
“Ik was met de jongen alleen thuis, en alles ging zeer snel”, liet de moeder dinsdag weten vanuit het dorpje Carballino in het noordwesten van Spanje. “Ik vroeg mijn zoontje om de baby heel voorzichtig uit mijn onderlichaam te trekken”. De zesjarige vertelde aan het persagentschap EFE erg trots: “Ik moest mijn mama een beetje helpen, alleen kon ze het niet”. De vrouw had bij het begin van de weeën telefonisch een ziekenhuiswagen besteld. Toen die het dorp bereikte, had het dochtertje al het levenslicht gezien. De vader was kort daarvoor vertrokken naar zijn werk en was onbereikbaar. (TIP)
Bron/ msn.com
:shock: :shock: :shock: :shock:
jeemig het zal je maar gebeuren…
wel stoer van dat ventje, als hij er maar geen enge dromen van overhoud, lijkt me een behoorlijke inpact hebben zo’n geboorte voor een jongetje van 6
:shock:
@kimmetje23 wrote:
jeemig het zal je maar gebeuren…
wel stoer van dat ventje, als hij er maar geen enge dromen van overhoud, lijkt me een behoorlijke inpact hebben zo’n geboorte voor een jongetje van 6
ja … maar het kan ook positief zijn … ik zou het toch niet willen als nicolai 6 is om zijn brusje op de wereld te zetten :lol:
maarja dit was ook neit gepland he
dit nieuws stond toch ook al bij het topic in de media ofnie :think:
wuahah weet ik niet daar kom ik nooit :oops:
:lol: :lol: :lol: :shock: Gyn in spe!!!
zohee moet wel leuk zijn voor dat ventje, zomaar even je zussie uit mama halen :mrgreen:
en dan vragen ze op school, " wat hebbie in de vakantie gedaan?" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: