ben gisteren dubbelgeklapt met mijn enkel, ik had schoenen aan met hakjes en dat ging mis, ik had er gisteren zelf niet zo’n last van eigenlijk, maar doet nu zeer en is dik…in de loop van de dag is dat zo gekomen…
is toch alleen verstuikt denk ik he? dat gaat vanzelf over toch? Of zou ik er mee naar de huisarts moeten? Ik wacht het nog even af…
Koude compressen en voet omhoog. En je wederhelft moet (let wel…MOET) met goede regelmaat thee, koekjes, en complimentjes brengen. Dat is erg belangrijk ter bevordering van het 3-dagen durende genezings proces.
ik zou even afwachten :oops: maar heb dan vorige vakantie ook met een ingescheurde enkelband gelopen omdat ik het eerste uur dat we er waren er al door ging…flauwvalneigingen had enz maar gewoon doorlopen tot de receptie totdat iemand opmerkte dat ik wel erg witjes zag… :shifty: maar thuis pas foto laten maken en een week dus “doorgelopen” als je er zelf last van hebt zou je het even na kunnen laten kijken…
ik ga errug vaak en heb ook al vaker gehoord dat bij een beetje pijn zelfs enkelbanden deur kunen zijn en bij veel pijn het verstuikt kan zijn…je zou eens kunnen bellen wat ha zeg…
beterschap met je enkel :hug:
aangezien je er niet meteen last van hebt gekregen, vermoed ik dat het idd alleen maar wat verstuikt is en dat je er niet accuut mee naar de huisarts moet.
Ik zou het wel even in de gaten houden hoe het verloop zich ontwikkelt.
en een beetje ontzien als dat mogelijk is, is in dat geval altijd wel verstandig
succes ermee!
@Nefarious wrote:
Koude compressen en voet omhoog. En je wederhelft moet (let wel…MOET) met goede regelmaat thee, koekjes, en complimentjes brengen. Dat is erg belangrijk ter bevordering van het 3-dagen durende genezings proces.![]()
Sluit ik me helemaal bij aan maar ik vind wel dat je wederhelft naast die koekjes, thee en complimentjes ook een heerlijke reep chocola moet brengen, verzacht de pijn :mrgreen:
Beterschap :-*
@Marieke_5000 wrote:
@Nefarious wrote::doh: Hoe kon ik de geneeskracht van chocola vergeten!Koude compressen en voet omhoog. En je wederhelft moet (let wel…MOET) met goede regelmaat thee, koekjes, en complimentjes brengen. Dat is erg belangrijk ter bevordering van het 3-dagen durende genezings proces.![]()
Sluit ik me helemaal bij aan maar ik vind wel dat je wederhelft naast die koekjes, thee en complimentjes ook een heerlijke reep chocola moet brengen, verzacht de pijn :mrgreen:
Beterschap :-*
Echt een wondermiddel chocola, ik kan niet zonder :mrgreen:
Zei iemand chocola?
@Becca wrote:
Zei iemand chocola?![]()
Waar!!
Oh, wacht…gezond eten. Mijn chocola dag moet even wachten tot ik ongesteld ben en mijn weerstand/schuld gevoel wat lager valt. :lol:
Maar chocola is toch ook gezond? Tenslotte is de cacaoboon een natuurprodukt
Heleen: veel sterkte met je enkel. Klinkt als een verstuiking, dus er zit niks anders op dan wat eerder is genoemd.
Maar dan inderdaad MET chocola.
Heel biologisch dus eigenlijk :think:
Chocola is zoiets belangrijks bij een genezingsproces.
Het stimuleert de bloedsomloop waardoor afvalstoffen die opgehoopt zijn in je dikke enkel sneller afgevoerd zullen worden!
Sterkte heleen, als je het niet vertrouwt morgen even huisarts bellen joh. En “lekker” met het been omhoog tot die tijd (lastig met 3 meiden ik weet het :? ). :-*
hihihihi qua verwennen en complimentjes zit dat hier wel goed hoor…tis niet erger geworden en ik red mezelf verder goed :thumbup:
Heb er nog wel last van maar dat zal even duren denk ik dan he? verstuiking moet even de tijd hebben om te genezen
daaaank voor jullie lieve berichtjes :-* :-*