Zenuwlappig :-s

Ben zenuwlappig :oops: :oops: :oops: :oops:



Op 16 jan mij ei gehad, door de gyn geconstateerd toen ik gigantische pijn in mijn buik had en daarvoor op seh was :wall: en de nacht hiervoor sex gehad, dus perfect getimed hahaha. Was niet eens zo gepland, het gebeurde gewoon zo. Mijn cyclus lag/lig op zijn gat, dus kon ook niets plannen. Misschien voorbestemd dat het zo ging???



Maar goed, dat houdt dus in dat ik nog ongeveer 4 dagen heb tot de menstruatie.



Zenuwlappig dus, zeker gezien mijn verleden.

spannend!!!





:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Debbie & lana…spannend, kijk eens bij de wanna-be’s.

Marieke en ik zitten ook rond dezelfde eisprong datum en gaan maandagmorgen testen. ik weet alleen niet zeker of de 16e mijn eisprong was (lichte tempstijging), omdat ik gisteren ineens een veel duidelijkere tempstijging had. maar dat kan eenmalig zijn, morgenvroeg afwachten dus…



Ik duim met je mee :thumbup:

:dance: go debbie go :dance:





:mrgreen: ik hoop het zo voor je :pray: en dat het deze keer dan mag blijven zitten :pray:

Ik duim voor je! :thumbup:

hey joh wie weet wat dit je brengt, ms een beetje geluk ? heb je wel verdient meen ik zo,

go for it, zoals iemand anders al schreef, ik sluit mer er bij aan,



en hoop het met je mee,



succes en groetjes bianca

duimt ook mee! :thumbup:

ik duim voor je :pray:

Thanks dames… pfff die laatste 2 a 3 dagen duren zo lang! Zeker omdat ik over het algemeen een late positieve tester ben :wall:



En ik WEET!!! ik moet wachten totdat ik 3 dagen overtijd ben, dan heb ik kans op een heel wazig minimaal streepje, maar dat duurt zo lang!!!

Ik :pray: mee…

:pray:

ik ook :pray:

:pray: :pray: :pray:

Dat woren een paar heel lange dagen :wall:

Succes!

:pray:

Oh wat spannend zeg voor je ik :thumbup: :pray: voor je

Oh jullie zijn zo lief!!



Heb vandaag, ongeduldig als ik ben, een testje gedaan. Zo negatief al het maar zijn kan natuurlijk. Ach, had ik anders verwacht… nee eigenlijk niet :lol:

Knurft, je test altijd laat positief toch, dan is het logisch dat die nu negatief is. Meid, ik duim voor je. Je za denk ik echt moeten wachten tot je een paar dagen overtijd bent. Maar ik snap je ongeduld hoor.

Heb ik ook steeds last van :oops:



:-*

Knurft WHAHAHAHAHAHA dat heb ik een tijd niet gehoord hahahahhaha



Ja ach ik weet het… ik ben mevrouwtje ongeduld :lol:

Wat moet het vreselijk spannend voor je zijn! Ik leef met je mee en ik hoop over een paar dagen een mooie zwangerschapsbanner te mogen zien staan bij je naam. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Sterkte met het wachten wachten wachten pfffff. :hug:

hey dame ik heb niet echt gelzen na de laatste keer haha leef erg mee en hop natuurlijk op het wondertje wat je graag nog zou willen…

wanneer mag je wel testen ?



liefs bianca