Voor de allereerste keer, ga ik in mijn woonplaats een tweedehands kinderkleding en speelgoedbeurs organiseren. Na al heel veel geregel met vergunning en de locatie is bijna alles geregeld en hoeft er alleen nog maar reclame gemaakt te worden. Haha ben meteen super zenuwachtig!
Hebben jullie een idee hoe ik het best reclame kan maken? We gaan zowiezo bij de supermarkten, peuterspeelzalen enzovoort papieren ophangen.
Misschien gratis advertentie krant?
Kinderdagverblijf
Consultatiebureau
Cb is een hele goede! Gelukkig ben ik er morgen. Dankjewel!
Huisartsenpraktijk?
En idd een weekkrant (sommigen hebben ook een website).
Mag het ook op MP?
Zo veel mogelijk familie, vrienden en bekenden persoonlijk benaderen en vragen of zij zelf ook weer mensen willen vragen. Verder kun je een oproep plaatsen via social media (facebook enz). Succes :thumbup:
Heey meis…
Ook misschien kaartje aan de bord hangen in supermarkten?
Wijkcentrum?
via facebook!!
Ja Facebook :lol:
En ik heb er zin in :dance: :dance:
Oh wat leuk !!
suc6,flyer bij scholen/kerken/wijkcentrums/speelzalen/kinderdagverblijven
Ga je het hier ook nog plaatsen wanneer en waar het is?
Wat leuk!
Ik zou vooral ook social media en basisscholen niet overslaan. Een een leuke opvallende duidelijke flyer… Ik zie ze weleens hangen met tachtig regeltjed voor kleding inbrengers bijv en dat trekt zeg maar niet aan…
Ik weet niet of ik mijn site mag plaatsen. Het is wel commercieel, maar maak er zelf geen winst op omdat ik de ruimte moet huren.
[edit beheer: een commerciele link is niet toegestaan, dus verwijderd]
Gelukkig heb ik een hele slimme man die dus deze site heeft gemaakt en ook QR code heeft gemaakt die ook op de poster en foldertjes wordt gezet.
Lune, mij trekt mij ook niet om ergens kleding in te leveren en dat ik het dan maar moet afwachten hoeveel geld ik ervoor krijg. Hier kan je dus je eigen prijs verzinnen.
Leuk, nog dichtbij ook… kan ik misschien wel combineren met bezoekje aan mijn zus.
Leuk!! Waar woon je als ik vragen mag?
Facebook en Twitter. Dat kan heel snel gaan. Misschien kan je er een leuke aanbieding bij doen? B.v. van iedereen die liked + deelt maakt kans om een tegoegbon van €x,x voor kleertjes kopen of een gratis kraampje om te verkopen te winnen…
Via Social Media kan je heel veel bereiken! leuke actie er bij en dan heb je je bezoekers etc wel
flyers door de brievenbussen bij jou in de buurt?
Bij ons op de basisschool krijgen alle ouders elke week een digitale nieuwsbrief. Ouders kunnen hier ook een bericht in schrijven. Kan dat bij jullie ook?