Zenuwachtig!

Aaaah!

Ik ben zoooooooo zenuwachtig!

Ik heb straks mijn 1e vioolles sinds 9 jaar ongeveer.

Ik heb een tijdje les gehad (zo’n 5 jaar geloof ik maar) en toen eigelijk van de een op de andere dag gestopt.

Daarna nooit meer mijn viool vast gehouden.

Nu is mijn jongste in september begonnen met vioolles, maar het is nu ze naar school gaat net iets te vermoeiend, dus dat schuiven we even op. Omdat ik wel het jaar uit moet betalen kwamen de juf en ik tijdens een gesprek ineens op het idee dat ik de lessen ga overnemen.

Haar het hele verhaal verteld waarom ik gestopt ben en zij vindt dit een heel goed idee.

Maar ik weet echt he-le-maal niets meer :shock: . Kan mijn muziekboeken ook nergens meer vinden.

Ik vind het heel erg spannend, maar ben vooral ook heel erg benieuwd hoe dit gaat zijn. En heb er zo’n zin in!

Ik voel weer mijn oude liefde voor mijn viooltje terug en dat is zoooo fijn! :inlove: Sowieso is de liefde voor muziek weer terug. Hopelijk kan ik in de toekomst ook mn saxje weer oppakken (maar voor les moet ik dan eerst een schipje met goud vinden haha!).



Ik ga spelen met een heel bijzonder engeltje :vlinder: in mijn achterhoofd.



Fijn om het even op te schrijven!

veel plezier met je hernieuwde viool les! hopelijk valt het mee met de zenuwen als je straks je viool weer in je handen hebt, de muziek op je lessenaar voor je en een lieve juf die je helpt!

hoe was het?

Wat leuk joh :smiley: Echt zoiets wat je in een ander geval ws niet snel voor jezelf zou doen denk ik he?



Ik ben benieuwd hoe het was!

Het was spannend, onwennig maar goed!

Heb nu al weer zin in volgende week!

En heb met mezelf afgesproken dat ik door de weeks iedere ochtend even ga oefenen (kinderen op school, dus alle rust) en natuurlijk ook wel met de kinderen erbij (hopelijk ook samen met mijn jongste!). Heb vanmorgen mijn muziekstandaard in de woonkamer gezet. :mrgreen:

Het voelt zo goed!



Lune, nee ik had dit niet snel gedaan anders. Ik wil al wel al een tijd weer spelen maar die 1e stap he.

ja, dat ken ik helemaal. En als het dan ook nog een hoop kost, dan gaan de kinderen met hun wensen vaak voor he :wink:



Fijn dat het zo leuk was, en idd goed oefenen hoor :smiley: