Zenuwachtig gevoel!!

Hallo allemaal,



Ook ik ben zwanger :slight_smile: Alles gaat goed, ben waarschijnlijk 8 weken maar ik heb toch een vraag. Ik heb de hele tijd een heel zenuwachtig gevoel in mijn buik, net of je zenuwachtig bent zoals als je een sollicitatie hebt of iemand tegenkomt die je niet wilt zien en niet weet hoe je moet reageren. Het gekke is dat ik nu niet zenuwachtig ben…



Wie heeft dit zenuwachtige gevoel ook en/of wie weet waardoor het komt?



Groetjes,



Sunshine

Als eerste gefeliciteerd!!!



Hmm ik had dat gevoel ook in het begin van mijn zwangerschap, eigenlijk geen idee wat het kan zijn :think: Misschien toch vanalles wat nu aan het ontwikkelen is, spieren, banden, ik weet het eigenlijk niet.



Groetjes, Marieke

Hoi Sunshine,



Gefeliciteerd met je zwangerschap!



Ik herken het wel. Wij zijn nu bijna 13 weken zwanger, en ik heb dat gevoel vaak als ik 's avonds in bed lig. Inderdaad een soort zenuwachtig, onrustig, vlinder-achtig gevoel in je buik. Ik kan er dan ook niet van slapen. Ik ben dan juist helemaal niet zenuwachtig, lig niet te piekeren, het zal wel iets lichamelijks zijn. Ik heb ook geen flauw idee wat het is, het zal er wel bij horen.



Groetjes,

Jippie

Dank jullie wel voor jullie reactie! Ik dacht al dat ik de enige was :slight_smile:



Ook bedankt voor de felicitatie, jullie uiteraard ook gefeliciteerd!

Bedankt, Sunshine! :-*

meid gefelicititeerd… :inlove:

jaaa, herkenbaar.



Hier ook de eerste tijd zo’n opgefokt gevoel van binnen.

Zullen de rondrazende hormonen wel zijn.

Meiden ik denk dat het gewoon dat fijne verliefde zwangergevoel is… het hoort bij je roze wolk hoor!! :inlove:



Geniet ervan, en gefeliciteerd met je zwangerschap! :smiley:

Gefeliciteerd!

ik had de eerste weken ook dat gevoel en bij mij was het hetzelfde gevoel als verliefd zijn/zenuwachtig.

Ik dacht dan ook dat het te maken heeft met verliefd zijn op het idee dat je een babytje krijgt.

Geniet ervan!

@Affie wrote:

Meiden ik denk dat het gewoon dat fijne verliefde zwangergevoel is… het hoort bij je roze wolk hoor!! :inlove:



Geniet ervan, en gefeliciteerd met je zwangerschap! :smiley:




Yep, dat denk ik ook!



Geniet ervan, gefeliciteerd!

@Affie wrote:

Meiden ik denk dat het gewoon dat fijne verliefde zwangergevoel is… het hoort bij je roze wolk hoor!! :inlove:



Geniet ervan, en gefeliciteerd met je zwangerschap! :smiley:


Verliefde gevoel had ik bij Renzo ook…

Maar bij Celiza was het idd meer een opgefokt gevoel…dat is minder leuk hoor :shifty: voelde me soms echt niet gezellig…werd er af en toe zelfs verdrietig van :oops:

Voelde me meer boos van binnen…

Terwijl ik bij REnzo écht die lekkere kriebels had…

Zei dan ook gelijk tegen mijn man dat dit een meisje was :lol:

8)

Beste mama’s ik weet niet van hoelang dit hier al geleden is dat jullie dit schreven maar ik weet momenteel geen raad.
Ik ben 13 weken zwanger van mijn 3 de.
Mijn vorige 2 zwangerschappen waren jongens. Was wel wat nerveus maar nu is het een meisje maar de zenuwen of hormonen gieren gans de dagen door mijn lijf. Heb vooral veel zenuwen of vlinders in met mijn buik. Ik ben heel gelukkig maar zo bang dat al die prikkels in mijn buik niet goed zullen zijn voor mijn baby.ben vooral angstig dat mijn baby er iets over aan zal houden ?

Hoi Elise,

Ik herken dit gevoel ook. Heb slapeloze nachten gehad omdat de zenuwen door mijn lijf gierden. Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat en of jou kindje er wat aan over heeft gehouden.

Hallo, momenteel 28 weken zwanger. Zwangerschap verloopt tot nu toe goed. Maar ben toch nog altijd bang. Zenuwen zijn nu minder maar af en toe als ik op plaatsen kom word ik zenuwachtig en dan slaan de vlinders nog in mijn buik van zenuwen. Volgens gynaecoloog kan dit geen kwaad en voelt zij dat niet zegt hij. Maar de eerste 17 weken waren niet aangenaam, zoveel zenuwen. Hoe ver ben jij al?

Wat fijn om te horen dat alles goed verloopt en dat de gynaecoloog ook aangeeft dat het geen kwaad kan. Ik ben nu 9 weken zwanger, de zwangerschap kwam wat onverwacht dus de spanning en stress sloeg toe. De spanning komt af en toe (soms vaak) om de hoek kijken en dan ben ik inderdaad bang dat het kindje er wat aan over zal houden. Succes met het verdere verloop!