Ik zal het even nader uitleggen. Voor de moeders die meerdere kindjes hebben. Waren jullie zwangerschappen hetzelfde? Dus net zo lang misselijk, veel pukkels bv etc. En kregen jullie toen ook hetzelfde geslacht?
Of waren de zwangerschappen totaal anders, maar het geslacht van de kindjes hetzelfde?
Snappen jullie mijn vraag?
Ben ik even benieuwd naar!
Groetjes
Mijn meisjes-zwangerschap was overduidelijk anders dan die van de jongens
Ik had ook heel sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn en dat klopte dus.
Hier eigenlijk wel hetzelfde… Maar toch een ander geslacht…
Het enige verschil is dat ik bij ons meisje veel meer zin had in zoete dingen dan toen ik zwanger was van ons ventje…
grts patricia
hoi,
Hier 3 jongens, mijn 1e en 3e zw.schap waren aardig gelijk met het grote verschil dat ik bij de jongste behoorlijke bekkenklachen heb gehad.
Bij de 2e was het zeker in het begin anders… misselijk tot spugen aan toe, veel meer blugggh de 1e 3 maand als bij de andere 2.
En tja… dus toch echt alledrie jongens :lol:
Mijn moeder heeft altijd dagboeken bijgehouden en toen ik zwanger was van de oudste heb ik die gelezen van haar zw.schappen en zij was 3x echt gelijk zwanger als je de verhalen leest en mijn moeder heeft jongen-meisje-jongen gekregen.
Mijn tweede zwangerschap was anders als de eerste, ik voelde me gewoon anders en dacht dan ook dat het nu wel een jongen zou kunnen zijn. Met de 20 weken echo was het toch echt een meisje.
Achteraf kwam er toch wel veel overeen in die twee zwangerschappen. Met name de laatste 10 weken, ik droeg heel bol/rond en werd zelf ook echt bol, had een dikke kop enzo.
Bij de derde zwangerschap (overigens dachten we echt dat het weer een meisje zou zijn) was ik meer misselijk de eerste drie maanden, soort van algeheel beroerd voelen.
En draag ik meer naar voren en ben lang niet zo bol (nog…).
Dit keer wordt het dus wel een jongen.
Bij de laatste twee zwangerschappen overigens BI helaas (wat nu ook weer erger is als bij de tweede, maar dat ligt meer aan het feit dat het de derde is denk ik).
Hier zwanger van ons 2de meisje, en zwangerschap is anders nu.
Vrijwel hetzelfde en het zijn dan ook twee knulletjes.
Nu pas 5 weken op weg, maar bij Riley voelde ik me lang niet zo beroerd…
Maar ja, ik weet dat het eigenlijk helemaal niets zegt.
bij mij klopt dat idd.
Na 2 jongens zwangerschappen dacht ik bij de derde eerst dat er wat mis was en toen:“oh nee het is natuurlijk een meisje…”
was echt anders en nu ook weer het gevoel dat het een meisje is…
3x een andere zwangerschap en toch 3x een jongen :inlove:
Tot nu toe lijkt mijn zwangerschap helemaal hetzelfde te verlopen, en het is nu als het goed is een meiske, terwijl ik al een zoon heb. Ik dacht echt dat ik weer een knulletje droeg.
2 meisjes
en deze zwangerschap is veel zwaarder en veel misselijker
dus niet hetzelfde
De tweede zwangerschap vond ik veel zwaarder (meisje), maar verder vrijwel het zelfde. Ook bij beide zwangerschap evenveel last gehad van misselijkheid en overgeven bijvoorbeeld.
Nu toch echt anders, veel misselijker en vemoeider.
1e en 2e jongetje nu een meisje
Tot nu toe verloopt mijn zwangerschap hetzelfde als bij mijn dochter. Donderdag kan ik je hopelijk vertellen of we weer een meid krijgen of een knul dit keer.
Ik was zelf ook wel nieuwsgierig naar ervaring maar zie al dat er geen touw aan vast te knopen is. :lol:
Hier 2 verschillende zwangerschappen:
Eerste zwangerschap was ik snel moe, kortademig, hield mega vocht vast, hoge bloeddruk en kwam 35 kg aan. :oops:
Tweede zwangerschap: bloeddruk perfect, geen vocht vasthouden, superconditie, kon tot de laatste dag nog makkelijk traplopen, schoonmaken enz., ik kwam slechts 23 kg aan. Ik had alleen een beetje sneller last van m’n bekken.
Maar wel 2 jongetjes gekregen dus! :lol:
Hier 2 dezelfde zwangerschappen qua kwaaltjes en toch eentje van beide geslachten.