Ik probeer al 2 week het hartje vinden maar het is me maar 1 gelukt , kan het komen vanwege de 4e zwangerschap dat de baarmoeder sneller groeit en dus de kleine nog alle ruimte heeft?
Maak me nog geen zorgen hoor want af en toe voel ik wel geplop
Volgens mij zeggen ze toch zelfs dat je het pas goed kunt vinden met 20 weken ofzo? Ik heb het wel eens geprobeerd toen ik 20 weken zwanger was en kon het ook niet vinden. Komt waarschijnlijk door mijn postuur Maar volgens mij is 13 weken ook nog erg vroeg om het zelf te vinden.
De vk waarschuwde mij zelfs dat ze het met haar eigen doptone waarschijnlijk moeilijk kon vinden, laat staan met een thuisding.
Hier hetzelfde verhaal. Kon het pas makkelijk vinden rond week 20. En toen hoefde het eigenlijk niet meer omdat ik hem zo goed kon voelen…
De eerste keer, met 13 weken, had ik het hartje gelijk. Toen wilde ik 's avonds weer luisteren, en toen vond ik het niet. Je raad het al… peeuw peeuw peeuw… maar een uurtje later probeerde ik het weer, en had het weer, gelukkig. Maar sindsdien niet veel meer geluisterd, werd er alleen maar onzeker van…
Groetjes,
LaBruja
Ik hoorde het hartje met 9.1wk voor het eerst met een doptone thuis. In het begin duurde het soms best wel een poosje voor ik het hoorde. Meneer lag nogal laag, achter mnd schaambeen.
Misschien is dat bij jou ook wel het geval.wat je kunt proberen is dat dingetje wat je op je buik zet wat meer bij je schaambeen te plaatsen en dan iets naar binnen/beneden duwen.
Meis ze gaan nog alle kanten op en vaak liggen ze ook nog eens dicht bij de placenta waardoor dat geluid overheerst. Kan hier redelijk vaak en ook best snel het hartje vinden maar a) heb ik een best wel dure doppler gekocht en b) vermoed ik idd dat mijn postuur ook meespeelt want ik ben tijdens een zwangerschap allemaal buik en allemaal aan de voorkant. Alle vetjes die ik heb zitten aan mijn achterkant en rond de zijkant. :lol:
Laten we stellen dat ik de kleine het vaakst kan vinden dichtbij de placenta en in het midden van mijn buik. Ongeveer een cm tot anderhalf boven mijn schaambot. :thumbup: En met geduld en kleine stukjes bewegen.
hier ook moeilijk te vinden,de huisarts kan hem ook steeds niet vinden :mrgreen:
ik moet soms ook hard op mn buik drukken eer ik hem hoor
heb hem gelukkig een aantal keren kunnen vinden , hij ligt wat lager dan ik dacht. Ik voel hem ook steeds vaker bewegen. :inlove:
leuk he,hier nu ook :inlove: