hoi,
Veron eet goed, heel goed zelfs… Als ik het maar geef… Zodra ik iets in zijn handjes geef dan gaat hij ermee spelen maar eten ho maar…
Hij schud ermee, maar als het niet rammelt (en ja dat doet een liga, soepstengel of zoiets natuurlijk niet) gooit hij het weg…
En als ik een stukje boterham op een vork prik en dat in aanbied dan gaat zijn mondje wagenwijd open en eet hij het wel op… Geef ik het stukje in zijn handen dan gooit hij het dus weg…
Hij heeft ook nooit speelgoed in zijn mond gestopt wat normale baby’s wel doen…
Is dit erg??? En vanaf wanneer moeten ze dat wel gaan doen???
Ook wil hij niks anders dan melk drinken, dus geen water ofzo?? Vanaf wanneer moeten ze dat wel gaan doen???
Ik maak mezelf weer eens druk om niks waarschijnlijk…
Maar je ziet weleens programma’s (the nanny ofzo) en dan heb je van die kinderen die nog gevoed worden terwijl ze een jaar of 5 waren…
gr patricia
haha lekker voeren hoor en niet bang zijn dat hij het nooit leert.
Ik denk dat sommige kinderen een soort natuurlijke bescherming hebben en dat ze dus niets in hun mondje steken.
Hier ook een die pas tussen de 8 en 9 maanden zelf iets in zijn mondje is gaan steken en hij houdt nog steeds b.v. zijn fles niet vast.
Drinken is ook niet erg maar ze moeten wel nog ongeveer 500 cc melk binnen krijgen(bv. of fles).
Hier gaat het drinken pas sinds een week of 3 ook tussendoor en dan nog alleen als ik een bekertje geef of uit een rietje.
Hij speelt er mee als hij het zelf vast houd, leuk he zo’n vloeistof…
Geduld dat hadden ze me moeten geven voor ik zwanger werd… dan koste het me nu niet zoveel moeite :mrgreen:
natas