zelf babykamer maken

Wij overwegen om zelf de babykamer te maken. A.s. vader is best wel handig namelijk en zo kan je zelf veel meer je eigen ideeen kwijt.

Dus vroeg ik me af zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? Of hints tips en truuks hebben of goeie sites hierover?

Kom hier en daar wel wat tegen op internet als ik google, maar niet echt helemaal wat ik zoek, behalve dan natuurlijk leuke ideeën op doen.

Bedoel je om zelf meubels te maken?

Eh, ja om zelf meubels te maken :slight_smile: De kamer zelf staat er al :stuck_out_tongue:

Edit beheer, links mogen niet.

Mijn man heeft ook zelf de meubels gemaakt voor m zn kamer.

Heel handig want je kan zelf bepalen hoe hoog je je commode bv wilt.

owja mijn man heeft alles zelf gemaakt zonder bouwtekening, ik heb alleen de maten opgegeven, hij heeft het gemaakt, en ik heb het weer geverfd :slight_smile:

Wat leuk om het zelf te maken!

Mijn opa heeft 55 jaar geleden een ledikantje zelf gemaakt, daar hebben zijn dochters in gelapen, daarna alle kinderen van mijn ouders, en mijn zoon. En nu slaapt de jongste erin. En elke keer als ik dat bedje zie ben ik weer verbaasd dat iemand dat zelf kan maken. en zo sterk blijkbaar, want het gaat al voor de eh…11e ronde mee :smiley: Ik doe het hem niet na. Dus geen tips helaas, maar wel heel veel succes!

hier heeft mijn vader de babykamer gemaakt.

waar je op moet letten is de afstand van spijlen van het ledikant.

voor de rest… tja mt van de commode kun je zelf bepalen… en een ledikant… is toch altijd 60x120 of 70x150