Ik wil voor mijn werk afsprakenkaartjes gaan maken. Ik dacht dat wel even 1-2-3 te doen, maar op een of andere manier wil het niet zoals ik in gedachten heb.
Ik wil een voorkant en achterkant, zodat de afsprakenkaartjes compact worden en het formaat van een visitekaartje krijgen.
Op de voorkant willen we dan onze praktijkgegevens neerzetten.
Op de achterkant wilde ik een tabel maken van 3 kolommen (dag, datum, tijd) en 3 of 4 rijen, zodat we daar de afspraken bij de huisarts of praktijkondersteuner kunnen noteren.
In Word wilde ik dus 2 of 3 tabellen naast elkaar plaatsen en dat dan 5 keer eronder, maar op een of andere manier lukt het niet om meerdere tabellen naast elkaar te krijgen?
Iemand een idee? Is dit in Word wel mogelijk? Of andere opties?
Groetjes Saskia
Ik heb net even zitten kijken, het kan zijn dat ik je niet helemaal begrijp. Maar ik kan via invoegen zelf bepalen hoeveel ik wil zeg maar.
Bij invoegen en dan tabel. Althans als je dat bedoelt!?
Nee dat bedoel ik niet :oops:
Ik bedoel eigenlijk dat ik meerdere kleine tabellen van 3 kolommen bij 3/4 rijen op één A4-pagina wil hebben.
Dus 10 a 15 afsprakenkaartjes op één pagina.
Ongeveer het formaat van een visitekaartje, zodat patienten het makkelijk in hun portemonnee kunnen bewaren.
Kan je de etikettenmogelijkheid niet gebruiken?
Kan je in een etiket een tabel invoegen?
(Ik heb geen Word thuis, maar ik zal morgen even op werk kijken, alvast bedankt voor de tip :thumbup:)
Heb het even voor je gecheckt. Het is mogelijk
Misschien moet je even met je rechtermuisknop op de tabel klikken en dan bij iets van tekstomlijning kiezen uit ‘rondom’.
Dan kun je vaak wel twee dingen naast elkaar plaatsen.
Ik denk dat het gelukt is :dance:
Ik heb het dus via etiketten-optie gedaan en een proefafdruk op gewoon a4-papier gemaakt. Er staan nu 21 afsprakenkaartjes op één pagina, op de ene zijde een tabel voor de afspraken en op de andere zijde onze praktijkgegevens. Binnenkort even wat dikker papier / karton halen om ze daarop af te drukken.
Tamma, die optie die jij zegt (tekstomlijning) kan ik niet vinden? Wij hebben Word 2003 op werk, ik weet niet of dat ermee te maken heeft?