Zeiltje?

Modies mag het heeel even hier blijven staan omdat ik hier wat sneller een reactie verwacht? :-*



Meiden onze dochter is overdag al geruime tijd zindelijk. De nachten nog niet. Maar ze begint nu met het uitrekken van haar luier 's nachts. Dat vind ik niet erg, maar als ze nu plast in haar slaap is de hele matras nat.

Nu heb ik rond gegekeken naar zeiltjes o.id. maar kan alleen kleine maatjes vinden. Zij heeft een gewoon 1 persoons bed.

Wat hebben jullie op de matras liggen?



Alvast bedankt!



Groeten,

Ingrid

Een waterdichte molton, verkrijgbaar bji de HEMA… Kan op een gewone 1persoon matras…

En ervaring heeft uitgewezen dat het werkt!! :wink:

Drynites van Pampers. Dat zijn van die luier achtige matjes die ik dan op heup-hoogte legde onder het laken in Noah’s (1-persoon’s) bed.



Hier in de ziekenhuizen gebruiken ze iets soort gelijks, en van hetzelfde formaat, dus niet iets dat het hele bed bedekt.

Verder had hij een lange periode een matras overtrek met een dunne plastic achterkant en badstof bovenkant. Heel handig, want het badstof nam het vocht weg, maar het plastic beschermde de matras.

prenatal…



maar wij hebben een peuterbed, maar hij is bij ons erg ruim, dus denk dat ie bij jou ook wel past. Het is ook alleen voor onder het billen gedeelte he.

@wisje wrote:

Een waterdichte molton, verkrijgbaar bji de HEMA… Kan op een gewone 1persoon matras…

En ervaring heeft uitgewezen dat het werkt!! :wink:




Owww zijn die er gewoon, dat is perfect. En de HEMA is ook nog te doen!

DAnk je wel en de andere meiden ook.



Had ff snel een antwoord nodig zodat ik nu in de auto kan springen :mrgreen: :mrgreen:



Hier kan dus een slotje op!