Een vraagje namens mijn zus:
Ze heeft een zoontje van 2,5 die al een poosje overdag zindelijk is. Nu is ze op zoek naar zo’n zeiltje voor in zijn bed dat het matras beschermd als hij in bed plast. Alleen liever niet zo’n zeiltje dat heel erg kraakt en waarvan hij erg zal zweten.
Hebben jullie een idee waar dit soort zeiltjes te koop zijn?
Ik gebruikte zo,n molton(?) hoes.
Die stond oooit bij mij op het baby uitzetlijstje maar mocht niet gebruikt worden bij kleine baby,s. Nu gebruikte ik hem voor mijn zoon. Ideaal. Gooi je ook zo de wasmachine in. Hij is te koop bij de hema of prenatal.
ik heb er eentje van de hema
maar dat is niet echt een zeiltje ik zal eens kijken hoe het heet
Leen Bakker
Ik heb matrasbeschermers van de Hema; Een hoeslaken met aan de onderkant een beschermende laag. Kids slapen er prima op, zijn niet zweterig e.d. en ze zijn niet overdreven duur. Ideaal!
Ok, thanks!! Ik geef het meteen door!
:-*
Ja, hier ook zo’n ding van de hema. Een waterdichte molton is het, 15 euro geloof ik.
Ook ideaal trouwens als ze spugen in bed, zit het niet meteen in het matras. :sick:
@Maxime wrote:
Ik heb matrasbeschermers van de Hema; Een hoeslaken met aan de onderkant een beschermende laag. Kids slapen er prima op, zijn niet zweterig e.d. en ze zijn niet overdreven duur. Ideaal!
Deze heb ik ook voor Lienke. Bevalt prima.
Gisteren ook een waterdichte molton gekocht voor Rhodé bij de action voor nog geen € 4,-
Ik ben benieuwd of hij erg zweterig is, want de prijs viel mij reuze mee! Anders dus toch maar naar de Hema…