Hoeveel tijd houden jullie per dag over als je niet zou internetten
:mrgreen:
Ik denk dat ik toch wel 1,5 misschien wel 2 uur per dag over zou houden, hoewel ik wel een praktische internetter
ben, :mrgreen:
Ik internet alleen onder koffietijd of kolftijd enz…
:oops: :oops: géé’n ideeeeeeeee KoK staat als ik thuis ben altijd aan… net zo als MSN overigens…
Ik post veel maar tussendoor doe ik eig alles :mrgreen:
Zowel de administratie voor de speeltuinverenigingalshet huishouden…
Als ik geen KoK zou hebben tijd overhouden? Ik denk niks… dan zou ik wel iets anders doen … lezen tv kijken of wat dan ook .
ehhh téveel denk ik :shifty: Zou me de eerste dagen geen raad weten! Daarna zou ik wel weer kunnen wennen door me op andere hobbys te storten, lezen, haken, Leonie, dat soort dingen :mrgreen:
2 uur… denk ik :think: Maar mijzelf kennende vul ik die dan wel weer met andere dingen. Ben gek op lezen en net begonnen in “de heks van Portabello” Dus echt “overhouden” :think: nope denk t niet
Ik zal dan ook wel tegen de 2 uur zitten hoor :mrgreen:
ik denk dat als ik niet zou kokken of ik zou helemaal geen internet hebben dan denk ik dat ik per dag wel zo`n 2 uur over hou.
als ik thuis ben staat kok en msn altijd aan …
En marktplaats ook.
en tussendoor doe ik klusjes
ik denk wel een aantal uren ja, hier staat kok ook altijd open dus steeds als ik langs de pc loop die in de huiskaer staat moet ik ff checken :oops:
Vorig jaar november-december was onze computer stuk… Hij is toen een week of 7 bij de reparateur geweest.
Op zich wel lekker hoor zonder computer, ik werd er ook helderder van in mijn hoofd…
Ik denk dat ik best wel veel tijd over zou houden op een dag, ik internet 's avonds vaak ook nog best lang. Als de kinderen op tijd gaan slapen ga ik vaak wel wat anders doen.
:oops: veel! :oops: :mrgreen:
twee uur maar?? Ik hou echt veel meer over!! Zeker savonds als Bas in bed ligt, ik moet al twee dagen afwassen maar geen zin dus heb gisteravond weer op de bank gehangen met cappuchinootje, laptoppie en teevee
Ik denk dat ik heel wat tijd overhou haha. mn laptop had het laatst begeven en heb 1,5 dag zonder internet gezeten tjonge wat had ik een tijd over heb die dag ook enorm veel gedaan om de tijd te vullen.
hoeveel tijd ik over hou… geen idee. Maar ik doe net als een hoop andere meiden pc-en tussen door. Dus lijtk het alsof ik er de hele dag achter zit, maar hij staat gewoon de hele dag aan…
Haha dat heb ik dus ook!
's Ochtends gaat de pc aan… MSN en KOK op mn beeldschermpje. Tussendoor hobbel ik hier door KOK heen maar doe hier thuis ook vanalles.
Lijkt alsof ik er dehele dag achter zit, maar is niet zo :mrgreen:
Pff hoeveel tijd het per dag zou zijn? Geen idee, maar wel meer dan 2 uur! 's Avonds kom ik al aan die 2 uur duss… :lol:
Bij mij hetzelfde verhaal: omdat ik vanuit thuis(en ook nog op de PC) werk staat KOK eigenlijk de hele dag aan :oops: Maar hoeveel tijd ik er effectief aan besteed? Geen idee, maar vast een zeker te veel
Hier gaat de laptop ook 's ochtends aan en pas weer uit als ik naar bed ga. Ik ben dus de hele dag on-line…maar zit lang niet de hele dag achter de computer hoor!!! Het grootste gedeelte van de dag ben ik bezig met de meiden!!
En als ik niet zou kokken, dan vul ik mijn tijd wel ergens anders mee, dus ik denk niet dat ik tijd over zal hebben!!!