Ze zegt nu al mama

Sanne zegt al mama en nog duidelijk ook.

Klink zo lief, maar wilde haar nog even klein houden :oops:



Is het niet een beetje vroeg om nu al te gaan praten??

tsja je kan moeilijk ducktape op haar mond plakken he :silenced: :mrgreen:

:inlove:

Ach wat liefff!!! :inlove:

Die van mij zegt heel moeilijk mamma als ze alleen boos is maar verder zegt ze alleen maar dapada als ze pappa ziet! en natuurlijk dr geratel van dadadada!!En HEY vind ze een leuk woord!

Wees er trots op!!!

En natuurlijk wil je haar klein houden maar dat gaat moeilijk he!!! :wink:

Die van mij is zo snel dat ik het niet eens meer herriner dat ze nog op dr ruggetje lag en niks kon want zij is zo vroeg met alles en is nu pasl 8 maanden!! Geniet er van meid!

heerlijk als ze lekker gaan babbelen toch? ons meisje is nu al 3 weken maar kan eigenlijk stiekem niet wachten tot ze wat groter is en we beter contact met haar kunnen maken.

:clap: :clap: :clap: wat goed!!!

ik heb ook 2 snelle meiden , alissa was 6 maanden zei ze al een hele hoop , maar nina is iets langzamer dan alissa , maar nina zegt nou



mama

papa

oma

pa= opa

shhhhhhh probeert ze shaddy (de hond)te zeggen

aaien

eten

nee nee nee

hap





maar ze hebben dan ook een mama die nooit de mond houd en constant praat met ze :oops: :mrgreen: :inlove:

Pegje, wat is Nina snel :clap: , knap hoor van haar.



Ik ben ook zo’n kletstante tegen de kids. Sanne zegt nu ook duidelijk papa en veel gebrabbel. Bas is nu pas echt gaan praten met duidelijk woorden en maakt ook gelijk er maar korte zinnen van. Hij zal wel hebben gedacht; mama praat toch wel dus houd ik mijn mond wel. :wink: :inlove:

mijn meiden gingen allemaal praten met 7 maanden bij de oudste was het eerste woordje poessie en dada de middelste zei mama wat al heel snel papa werd en pas weer een paar maanden later wou ze mama zeggen ze zei in de tussen tijd wel een hoop andere woordjes en de jongste begon ook echt met mama en ze zegt het nog steeds :inlove:

Sanne :thumbup: :clap:



Emma zei een maand geleden, precies op de dag dat ze 7 maanden was geworden, mama papa :inlove: En nu heeft ze op haar manier al hele verhalen, geweldig !

Jeetje wat zeggen sommige al veel…



Hier een snelle loper maar praten :think: hij zegt nu papa en mama en bah, bumba maar dan houd t eigenlijk wel op.

Praat wel heel veel in zijn eigen taal maar geen idee wat hij zegt :mrgreen:

Hier kan ik niet wachten dat hij iets meer gaat zeggen hoor. Zo lief :inlove: