ze wordt groot

het is hier heeerlijk lente weer, we hebben de tuindeur gewoon open staan…zo lekker is het het…

daphne die speelt al vanaf half 1 buiten, er zijn een aantal andere kindjes ook buiten en dat is gezellig :smiley:

ik vind haar gewoon nu zo groot worden en zo zelfstandig… :inlove:



gisteren was ik de overblijfmama bij haar op school, en ze vond het niet eens leuk dat ik er was…

op een gegeven moment was ze ook ineens verdwenen, was ze dus al naar buiten naar het plein gegaan om te spelen…



zonder mama even gedag te zeggen



hahaha



ik vind het wel mooi om te zien dat ze zich goed voelt op school en haar draai er gevonden heeft en haar eigen weg gaat…

das toch de bedoeling van het opvoeden…



soms zou ik willen dat ze nog even weer mijn kleine daphne was.

Hahah ja fijn is dat dan he als je met je neus op die feit gedrukt wordt dat ze geen kleintje blijft,

een supergoed teken dat ze zich zo red joh, dat heb je als ouder maar mooi voorelkaar gekregen :thumbup:



Geniet maar lekker van der hoor er zullen veel van zulke sprongetjes komen dat ze je versteld doet staan.



Liefs bianca :-*

ja erg he zo snel als het gaat hahah



jan vond dat hij wel alleen naar school kon gaan.

ik zei ik snap dat je dat wil, maar IK vind dat nog te eng.

ik ga je lekker nog even brengen :mrgreen:

precies!



daphne wilde woensdag alleen thuis blijven terwijl ik myrna van het KDV ging ophalen, dat kan wel dan pas ik wel op Phoebe…



ik zei dat doen we niet, en als er nu bijv. eens brand in huis komt daphne, dan is er niemand bij jou en weet je niet wat je moet doen, en je weet niet waar je naar toe moet…



oooo ja dat snapte ze wel dus toen wilde ze wel mee myrna ophalen…

brrrrrrr nee dat zou ik ook nog niet doen hoor.

het gebeurt wel dat ik nu ( maar jan is dan ook iets ouder dan daphne ) even heel snel naar de winkel ga, terwijl mannetje aan het melken is.

als er dan wat is, kan hij daar naar toe lopen.

en! ik zet de telefoon zo, dat als hij de herhaaltoets drukt, mij belt op mijn mobiel.

maar ik moet zeggen, dan kan ik ineens heel snel de winkel door hahahah

ja dat doe ik ook wel eens, even snel naar de winkel en dat emma dan alleen is… de telefoon kan ik hier zo zetten dat ie maar een nummer belt welke toets je ook indrukt… dat doe ik dan wel…

( naar mijn mobiel)

Emma heeft laatst wel zelf een boodschap gedaan, dat vond ik ook best spannend.



Maar fijn dat Daphne het zo naar de zin heeft op school… gek is dat he dat voordat ze naar school gaan ben je er weken zoniet maanden mee bezig… welke school. opvang, vinden ze het wel leuk niet leuk etc…en dan zitten ze op school en dan is het met een paar weken al zo gewoon…alsof het niet anders is geweest bijna…