Ze wil niks.

Jasmijn zit al een tijdje niet lekker in haar vel heb ik het idee. Ze heeft wel pas oorontsteking gehad voor de tweede keer in 2 maanden tijd. Maar ik denk niet dat het daar aan ligt want ook zonder oorpijn doet ze lastig. Ze huilt echt overal om. Ze wil niet alleen spelen (2 minuten misschien), dan komt ze naar je toe maar op schoot wil ze ook niet, gedragen ook maar even. Ze huilt als ze in haar autostoeltje moet enz. enz. Ze loopt nog niet maar ze vind het wel leuk om aan haar handjes te stappen als wij haar vasthouden. Langs de tafel lopen kan ze nog niet. Zou ze misschien meer willen dan ze kan? Weet het verder ook een niet meer :think: .

Goh het is net of je mijn Rivano beschrift vooral vandaag…

Ik denk idd net als jij dat het mss te maken heeft met frustratie, ze willen dingen maar het lukt niet.



Ik hoop dat t overwaait want na zo een dagje ben ik gesloopt

Sorry dat is de bekende ontwikkelingssprong na een jaar, kan even duren (hier duurde het toen toch wel een paar weken) en dan hebben jullie weer vrolijke kindjes terug :wink:

En geloof me, daarna wordt het nog leuker :mrgreen:

Nou Maaike dan hou ik dat maar in me achterhoofd dat hij hierna nog leuker zal zijn :smiley:

Is dus weer een fase. Gelukkig! Hopelijk straks weer een vrolijk kind zoals we dat gewend waren :pray: .