mijn meisje van net 3 wil totaal niks weten van het potje en de wc al helemaal niet heb haar er 2 keer op gezet met wc verkleiner en ze werd helemaal hysterisch ze is er bang voor ze pakt mijn benen vast en reageert als of de wc in brand staat of zo :?
voor het potje is ze niet bang maar als ik haar er op zet zit ze maar een paar seconden en dan klaagt ze dat het zeer doet aan haar billen.
als ik aan haar vraag of ze moet plassen op het potje of de wc zegt ze heel hard nee hoeft niet.
ik heb ook niet het idee dat ze het voelt aankomen met het warme weer ging ze lekker in de blootje zwemmen in de tuin en terwijl ze in het badje stapt viel er een drol tussen uit als ik haar in de blote billen laat lopen reageert ze altijd weer verbaast als ze ineens in een plas staat.
met alle meiden ben ik begonnen met het potje vanaf dat ze 1 1/2 waren de oudste was 3 jaar en 2 maanden dat ze zindelijk werd maar die toonde altijd wel interesse ze moest alleen net het gevoel leren kennen.
de middelste wou als haar grote zus op de wc plassen en was overdag al zindelijk met net 2 jaar.
maar bij de jongste zie ik het nog niet snel gebeuren dat ze een plasje gaat doen op het potje.
ze wilt er niks van weten wie o wie heeft de gouden tip??
Geen tip, lekker laten gaan.
Hier ook een vroege en een late.
Hebben Micah een paar maanden gelaten en toen lukte het wel.
Blijkbaar was hij er de eerste keer dat ik een wilde dat hij zindelijk werd niet aan toe.
ik laat haar ook steeds gaan maar ze toont echt helemaal geen interesse
ik dwing haar ook helemaal niet laat haar somige dagen zonder pampie en probeer haar af en toe op het potje tezetten.
dus ik vroeg me af hoe ik het wat interessanter voor haar kon maken?
Heel herkenbaar Wesley had voor een half jaar geleden ook niet echt intresse in het potje want hij zei dan potje doet pijn zelfde als je dochter dus.
De wc vond hij al helemaal niks, maar hij gaf al wel aan als hij aan het plassen of poepen was dus ben een maand geleden weer begonnen met het op het potje zetten en dat ging goed!
Nu sinds een weekje wil hij zelfs al op de wc, een goude tip heb ik niet maar het kan dus zomaar ineens anders worden dat ze het begint aan te geven wanneer ze plast of poept en dan weer eens kijken of ze op het potje wil.