Olivia kan al een tijdje van haar buik naar rug rollen en de laatste tijd doet ze dat veel vaker. Alleen rolt ze als ze op haar buik ligt alleen maar van rechts naar links, links naar rechts doet ze niet. Ook niet als ik speeltjes aan die kant neerleg. Kan dit kwaad of ben ik gewoon weer eens een overbezorgde moeder en is ze er gewoon nog niet aan toe?
komt waarschijnlijk gewoon vanzelf hoor!
duurde hier ook even voordat ze alle kanten op ging!
Joost heeft inderdaad ook een voorkeurskant gehad voor het omdraaien. Dat duurde best nog een tijdje voordat hij ook de andere kant op ging draaien.
Cleo ging ook eerst maar 1 kant op maar nu beiden kanten dus komt wel goed hoor!
hoi sopje
mijn zoontje heeft dat ook een heel tijd gedaan volgens mij is dat heel gewoon.
Na een tijdje leren ze ook de andere kant oprollen
Hier is het zo dat ze alleen rolt van haar rug naar buik maar dus niet andersom :? . En dan ook nog alleen rechtsom. Het schijnt dat ze bijna allemaal een voorkeurskant hebben om te draaien. Ze zal inderdaad straks vanzelf een keer ook de andere kant inrollen. Het zal haar nu nog niet zo veel boeien. En die van ons ook niet. :roll:
Als je twijfels hebt kan je ook nog even aan de kinderarts bij het CB navragen wat die er van vindt, bij heupklachten rollen ze ook vaak maar via 1 kant (wil je niet bang maken, maar beter een keer te veel dan te weinig lopen).