Amy was zeker 2 maanden droog 's nachts.
Twee weken geleden had ze 1x een nat bed, maar daarna ging het weer goed.
Nu heeft ze al 2 nachten een nat bed gehad. Ze is er behoorlijk overstuur van en ik moet mijn bed weer uit
Is het normaal dat ze een terugval hebben? Op dit moment zijn er geen veranderingen gaande, waardoor ze dit zou kunnen krijgen :think:
Ik vraag me af wat ik er mee moet. Gewoon volhouden? Wil geen luierbroekjes meer aandoen, omdat ik bang ben dat we dan terug bij af zijn.
Niks mee doen. Een onderlegger in het bed leggen en gewoon weer met een onderbroekje naar bed brengen. Als je weer gaat luieren is extra vervelend voor beide. NIet alle kindjes zijn er vatbaar voor, maar je kan proberen haar een keer naar de wc te laten gaan als jullie zelf naar bed gaan. Dit moet je niet te lang volhouden anders leren ze in hun slaap niet voelen dat ze naar de wc moeten. Succes (terugvallen zijn altijd normaal, duren bij de 1 wat langer dan bij een ander)
Dank je voor je snelle antwoord!
Dan ga ik gewoon mijn bed wat vaker uit en iets meer wassen
Als ik ga slapen, wordt niet wakker. In het begin hebben we het wel eens geprobeerd, maar ze plast dan net zo hard weer in bed, dus ik laat het dan wel zo.
Hopelijk is het snel over
@Becca wrote:
Dank je voor je snelle antwoord!
Dan ga ik gewoon mijn bed wat vaker uit en iets meer wassen
Als ik ga slapen, wordt niet wakker. In het begin hebben we het wel eens geprobeerd, maar ze plast dan net zo hard weer in bed, dus ik laat het dan wel zo.
Hopelijk is het snel over
Ik heb 2 onderlakens waar een plastik laagje onder zit. Dat ligt onder Anne s hoeslaken. Nu ligt het er voor als ze eens ziek zou zijn en moet overgeven of zo, zodat er niks in het matras trekt. Toen ze nog wel eens een ongelukje had (kwam gelukkig niet vaak voor), dan wisselde ik het hoeslaken en dat ding met plastik laagje, kijken of het dekbed ook nat was, vaak was dat gelukkig niet het geval, maar als dat wel zo was had ik een reserve deken en kussen klaarliggen en dat kon zo weer op het bed. Iets van 10 minuten werk en klaar. Ik lagde het natte spul in bad en de ochtend meteen in de wasmachine zodat het s avonds weer klaar was.
Ik denk dat Anne in totaal niet meer dan 5 keer een ongelukje in de nacht heeft gehad, dus het hoeft echt niet lang te duren. Gewoon niet snel opgeven
Hier ligt ook alles al klaar, maar helaas is vaak haar dekbed ook nat. (ze slaapt nogal wild :mrgreen: ) en laatst een keertje haar kussen :lol:
Hier ook een terugval gehad. 2 keer midden in de nacht echt alles verschonen. Alles was nat. Ik heb dus wel een luier weer aangedaan. En die luier is dus al weer een paar nachten droog. Dus misschien toch maar weer uitlaten. Ik weet niet wat verstandig is soms.
Het is hier bij 2 nachten gebleven, ze is weer droog :dance:
@Becca wrote:
Het is hier bij 2 nachten gebleven, ze is weer droog :dance:
Goed zo :thumbup:
Anique heeft het dus ook af en toe. Dan gaat het echt zo 2 maanden goed en dan opeens is ze weer nat.
Ze krijgt dan wel weer een luier om. Ze durft dan niet meer zonder luier te slapen, bang dat ze weer nat is…
Maar na een paar dagen en de zekerheid dat ze het kan, durft ze het weer zonder.
Becca even een ander vraagje, hoelaat krijgt ze haar laatste drinken?
Hier drinkt merel over de dag voldoende dat zij eigenlijk na 18u niets meer drinkt, behalve een slokje na het tandenpoesten.
Zij plast voor ze slapen gaat en is dus droog tot de volgende morgen.
Merkte met de luiers nog aan voor de nacht dat als ze na 18u nog dronk ze wel nat was en na 18u niet meer dat ze droog bleef.
Misschien maakt dat iets uit voor je meisje?
En tja waarom niet weer even een periode luierbroekjes aan?
Als dat net even veiligheid bied, dan kijk je over een week of twee of een maandje eer opnieuw, geen schande aan toch, behalve voor de portemenee