Ze loopt!

Ok Maaike is officeel dan wel geen dreumes maar als je naar haar gedrag kijkt wel dus ik post even hier :wink: :

ZE LOOPT!!! :inlove: :inlove: .

Okee nog niet de hele tijd maar gisteren zat ik op de grond en zij stond 2 meter van mij af zich vast te houden aan de bank; komt ze ineens zo midden door de kamer naar mij toe lopen :shock: :inlove: .

Ik wist niet wat ik zag!

Ze was namelijk nog niet echt afstanden aan het overbruggen.

Vorige week een paar keer 1 stapje los maar verder niet.

Nu ineens hele stukken dus :shock: .

Geen idee dus hoe dit verder gaat.

Jullie ervaring?

Gaan ze dan steeds meer lopen, meer overbruggen? Of kan dat nog heel lang duren?

Ik vind het zo leuk hè :inlove:; die grijns op dat koppie :mrgreen: .

Ze was naar het KDV de hele dag en daar heeft ze dat dus niet gedaan maar bij thuiskomst dus meteen wel gek hè.

Hoi Mamalien,

Ik heb er dan nog geen ervaring mee, dus kan je vragen niet beantwoorden, maar ik wil jou en je meisje wel feliciteren met deze mijlpaal :dance: .

En wat lief dat ze extra heeft gewacht om thuis haar eerste stapjes te zetten in plaats van op het KDV :smiley: .

MAAIKEMAAIKEMAAIKEMAAIKE

Knap werk Maaike :dance: :dance:

Goed gedaan hoor…lamgzaamaan zal ze dat steeds meer doen en steeds grotere stukken. Dat was in elk geval bij Anne zo.

:clap:

Waw :clap: :dance: :thumbup: , wat goed!! Vanaf nu zal het best snel gaan… steeds een paar stapjes verder, dan een keer een heel stuk (met vallen en opstaan) en na een tijdje beseft ze dat lopen een stuk makkelijker en comfortabeler is dan kruipen en dan wil ze niet anders meer :mrgreen: !

Goed zo Maaike.

En meestal gaan ze steeds grotere stukken durven. Over een paar maanden weet je opeens niet meer anders of ze heeft altijd al gelopen, zo gek is dat eigenlijk…

:dance: goed zeg! :-*

tom zegt liever “uh uh” en kijkt mij dan smekend aan, zodat ik hem maar weer bij zn vingers pak en we samen gaan lopen :inlove: kruipen…alleen in hooooooog nodige gevallen… :roll: :mrgreen:

:clap: :clap: :clap: knap hoor. Kirsten begon steeds meer te lopen, want die was zelf ook zo trots als een pauw. Dus hier: toen ze door had dat ze kon lopen werd er niet meer gekropen :naughty:

Hartstikke goed zeg!

Bij Sebastiaan heeft het ongeveer 2 maand geduurd, vanaf het moment dat hij 3 passen ging doen, totdat hij daadwerkelijk liep. Kruipen ging namelijk veeeel sneller :wink: . Alleen had hij een hekel aan kruipen op het gras, dus toen we gingen camperen moest hij wel gaan lopen. Sindsdien doet hij niets anders meer :inlove:

Groetjes,

Heleen

wow da;s lekker snel zeg

bij tygo was het binnen een week gedaan

hij liep eerst een paar pasjes

en toen al aan het einde van de week al een heel stuk buiten

geweldig maaike :thumbup:

:dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

Go Maaike!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jelle is ook pas begonnen…

Twee dagen geleden om precies te zijn !

Geweldig om te zien… hij liep ineens gewoon door 't huis…

gewoon lekker uit zichzelf.

En vanaf nu probeer hij het steeds een stap verder…

Ik ben dus helemaal :inlove: op mijn manneke (maar dat was ik al :smiley: )

Dus het gaat gewoon vanzelf stap voor stap meer…

En van de KDV, dan is het een ander soort omgeving, thuis is meer vertrouwd denk ik daardoor ze het meer durven.

Maar veel plezier :thumbup:

Go Maaike, Go Maaike :dance:

Nu gaat het snel hoor, zo ging het bij Sam ook en die loopt echt de hele dag nu en hele afstanden (in huis dan he)

Nu ga je het helemaal druk krijgen :stuck_out_tongue:

Hé FEMKE dan hebben Maaike en Jelle dezelfde dag uitgekozen :mrgreen:. Mooie datum om te beginnen 2 november hè :wink: .

Ik merk wel dat ze vooral durft als ze moe is :mrgreen: . Dan wordt ze altijd nogal bravour (schrijf je dat zo?).

:inlove: