Ze loopt!

Ok Maaike is officeel dan wel geen dreumes maar als je naar haar gedrag kijkt wel dus ik post even hier :wink: :

ZE LOOPT!!! :inlove: :inlove: .

Okee nog niet de hele tijd maar gisteren zat ik op de grond en zij stond 2 meter van mij af zich vast te houden aan de bank; komt ze ineens zo midden door de kamer naar mij toe lopen :shock: :inlove: .

Ik wist niet wat ik zag!

Ze was namelijk nog niet echt afstanden aan het overbruggen.

Vorige week een paar keer 1 stapje los maar verder niet.

Nu ineens hele stukken dus :shock: .

Geen idee dus hoe dit verder gaat.

Jullie ervaring?

Gaan ze dan steeds meer lopen, meer overbruggen? Of kan dat nog heel lang duren?

Ik vind het zo leuk hè :inlove:; die grijns op dat koppie :mrgreen: .

Ze was naar het KDV de hele dag en daar heeft ze dat dus niet gedaan maar bij thuiskomst dus meteen wel gek hè.

Hoi Mamalien,

Ik heb er dan nog geen ervaring mee, dus kan je vragen niet beantwoorden, maar ik wil jou en je meisje wel feliciteren met deze mijlpaal :dance: .

En wat lief dat ze extra heeft gewacht om thuis haar eerste stapjes te zetten in plaats van op het KDV :smiley: .

MAAIKEMAAIKEMAAIKEMAAIKE

Knap werk Maaike :dance: :dance:

Goed gedaan hoor…lamgzaamaan zal ze dat steeds meer doen en steeds grotere stukken. Dat was in elk geval bij Anne zo.

:clap:

Waw :clap: :dance: :thumbup: , wat goed!! Vanaf nu zal het best snel gaan… steeds een paar stapjes verder, dan een keer een heel stuk (met vallen en opstaan) en na een tijdje beseft ze dat lopen een stuk makkelijker en comfortabeler is dan kruipen en dan wil ze niet anders meer :mrgreen: !

Goed zo Maaike.

En meestal gaan ze steeds grotere stukken durven. Over een paar maanden weet je opeens niet meer anders of ze heeft altijd al gelopen, zo gek is dat eigenlijk…

:dance: goed zeg! :-*