Ze is weer thuis!!

Ze is weer thuis!! :dance:

Nynke heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen vanwege het RS virus, maar gelukkig is ze nu weer lekker thuis!! Én gelukkig is ze niet héél erg ziek geweest, een kindje een paar kamers verderop, ook met het RS virus, was er veel slechter aan toe. We waren er op tijd bij, vertelden ze in het zh. Nou, een hele opluchting moet ik zeggen!

Én, gelukkig, de bv doet het nog :dance: ! Nu maar weer lekker bijkomen thuis, even een paar dagen rust, manlief is ook lekker thuis morgen en het weekend, dan kunnen we er maandag weer tegenaan! :wink:

Groetjes!

fijn dat jullie meisje weer thuis is!!!

:dance: :dance:

Fijn dat ze weer thuis is. Lekker genieten met het gezinnetje!

Lekker dat jullie weer compleet zijn.

Wat heerlijk dat ze weer thuis is!

Hey wat lekker zeg gelukkig maar dat ze weer beter is en opgeknapt,

en nu lekker bijkomen en weer genieten, zo’n ziekenhuis brengt spanning en onrust mee.

Succes en liefs van hier bianca

Jeetje, dat waren een paar nare dagen, maar gelukkig is ze weer thuis!

Heb je in het ziekenhuis nog mogen voeden eigenlijk?

gelukkig is ze weer thuis zeg :slight_smile: ik heb het ook met mijn zoontje meegemaakt en daar waren we ook heel vlug bij. hij was al zoo klein (prematuur / dysmatuur) na een week mocht hij ook weer naar huis.

maar geniet ffies lekker nu na alle spanningen van het ziekenhuis. voordat alles weer zijn gangentje gaat :wink:

Ik ben blij voor jullie dat alles terug in orde gekomen is met haar!

Geniet ervan!!!

welkom thuis.

en heel veel geniet plezier van je mooie dochter :slight_smile:

Al weer eentje met RS. Ik hoor/lees het de laatste tijd om de haverklap.

Sterkte met je kleine meid.

En lekker geniet van haar thuiszijn!!

Liefs Samanatha

Gelukkig heb ik haar daar zelf kunnen voeden, ik mocht dag en nacht bij haar zijn. Ze heeft een keer een flesje kv gehad in de eerste nacht, omdat ze niet uit de borst kon drinken, veel te moe. Als ze niet uit het flesje zou drinken moest ze een sonde, maar gelukkig dronk ze wat uit het flesje! En in de andere nachten kon ik haar eerst aanleggen en dan gaf de verpleging nog een flesje gekolfde melk. Overdag kolfde ik na elke voeding om de bv te stimuleren, want die was hard achteruit gehold!

Nu lijkt de productie weer aardig op gang en Nynke meldt zich ook vaker :smiley:

Fijn dat ze weer thuis is… geniet maar van jullie mooie meisje!

blij dat ze weer thuis is en dat vooral zo vlak voor de feestdagen.

geniet er lekker van

liefs nicole