TaMa, een week wachten… :shock:
Pardon :snooty:
En wat als je nou te vroeg bevalt…ik bedoel, je ‘mag’ al bevallen met 37w5d…, zou je dat willen met het gevoel dat je nu hebt??
Succes meid!
Onvoorstelbaar zeg. Weet ook ff niet wat ik moet zeggen :think:
:hug: :hug:
Ik laat het er ook niet bij zitten hoor, wees maar niet bang. Ik ga toch echt geen week wachten!
Ze belt me morgen terug en dan zal ik dat haar ook zeggen ook anders ga ik gewoon naar de praktijk :evil:
@TaMa wrote:
Ik laat het er ook niet bij zitten hoor, wees maar niet bang. Ik ga toch echt geen week wachten!
Ze belt me morgen terug en dan zal ik dat haar ook zeggen ook anders ga ik gewoon naar de praktijk :evil:
You go girl!!!

Nou ik heb morgen om 14:00 een afspraak met mevr. Br en er zit dan nog een verloskundige bij :thumbup: . Daar heb ik om gevraagd en daar deed ze in ieder geval niet moeilijk om.
…
Heej Goed zeg TaMa! Hoop dat je een goed gesprek hebt morgen! Succes alvast enne…we lezen het hier vast wel
M-tje
Goed voor je Tama. Laat ze maar is luisteren. :thumbup:
Ik vind het belachelijk dat ze het in de doofpot hebben gestopt. Zoiets belangrijks. :snooty:
Ik ben geweest en ik ben toch blij dat ik gegan was. Die mevr. Brr reageerde heel erg snobbig en daar kreeg ik met pijn en moeite een excuses van maar die andere verloskundige die heeft wel 10 keer haar excuses aangeboden terwijl het helemaal haar fout niet was. Ze gaan het ziekenhuis bellen en vragen waarom ze het in de doofpot hebben gestopt. Ze hebben mijn papieren die ik had gekopieerd en die zouden ze dan naar het ziekenhuis sturen.
Als de baby is geboren gaan wij er ook mee verder maar nu heb ik daar even geen puf voor. Dus word vervolgd!
Goed zo meid!
Maar ga je nu wel naar de gyn onder controle?
Nee dat niet, ik ga wel zoals geplannend naar het ziekenhuis maar ik heb toegestemd dat een vk me begeleidt maar geen mevr.Brrrr, dat heb ik duidelijk aangegeven en daar gingen ze mee akkoord. Dus dan is 1 van die andere 2 erbij. Als er echt iets fouts gaat dan komt er toch een gyn bij maar daar gaan we niet vanuit toch? :mrgreen:
Tama, wat een naar mens is het toch, die Br. Als ik dit dan weer lees, dan gaan mijn haren al weer recht overeind staan…
Die andere 2 vk’s zijn lief, vooral S. vond ik super, maar die heb ik bijna bij alle controles gehad. Fijn dat je hebt kunnen afspreken dat Br. in ieder geval niet bij je bevalling komt en dat ze gaan uitzoeken wat er met je papieren gebeurd is.
Succes met de laatste loodjes! :-*
Wauw Super gedaan zeg!
goed om te lezen dat die ene vk je bevalling niet zal doen.
Gelukkig stond die andere vk helemaal achter jou :hug:
Meid, wat een verhaal zeg.
Grrrrrrr niet normaal hoor.
Verder wens ik je succes met de laatste loodjes. Ben benieuwd naar je beebje.
xxx Claudia
Het had nooit mogen gebeuren natuurlijk maar ‘fijn’ dat ze het erkend hebben. Ben benieuwd naar het vervolg, maar dat is van later belang, nu eerst een voorspoedige bevalling en een prachtzoon ter wereld zetten!!