Zaterdag grote bbq, naast vlees, iemand nog tips, ideeen?

Ik zie dat ik ook te laat ben met de ultieme tip maar ga 'm toch neerzetten :mrgreen:

Porto bella paddestoel gevuld met zachte geitenkaas :drool: :drool:



Dit hadden wij gister op de bbq en ik vond het werkelijk goddelijk!



Portobello met hoed naar beneden leggen, wat chili saus rond steel, bestrooien met wat zeezout, opvullen met geitenkaas en dan hop! op de bbq. Is de kaas gesmolten/zacht dan zijn ze klaar. Afmaken met wat honing en echt genieten maar!!!

Mip, ik kwijl nu al en mijn ontbijt is net op :drool: :oops: :mrgreen:

Hoe is het geweest?

het is prima gegaan.



We hadden zat, enkel te weinig bier :shifty: maar dat vind ik altijd zo moeilijk inschatten en wij drinken dat zelf niet.

Maar het was zeg maar 30 minuten voor t eind zo ongeveer op, dus niemand die het echt erg vond gelukkig.



Iedereen heeft zich enorm vermaakt, 2 stellen wat minder, maar dat lag bij beide aan henzelf en niet aan ons. (prive dingen en 1 stel was de dag ervoor al wat te ver doorgezakt :lol: )



Het springkussen was een grote hit, dus dat ga ik zeker nog een keer doen als we zoveel mensen krijgen.



het ergste is… ik ben zo een ontzettende chaoot en manlief ook dat we op vlees van de slager, wat sausjes, stokbrood en fruitsalade na, enkel de al gehaalde rundvleessalade en aardappelsalade hadden.

Toen het was afgelopen en ik weer een beetje helder kon denken, lagen er nog 2 ijsbergsla’s en 4 komkommers, 16 tomaten enz in de koeling :shifty:



Maar goed, de meesten kennen ons en die hebben zich rotgelachen.



Het fruit was trouwens echt een big hit. Had een flinke emmer vol met cocktailfruit en zelf aangevuld met mandarijn, banaan, aardbei, meloen en druif en het was zalig!



Ijsjes na waren ook goed te doen, deelde super uit.



Ik zou het niet weer doen, omdat het gewoon niets voor mij is, veel te veel een chaoot. Maar verder was het wel een succes :thumbup:

Komkommersalade! 2 komkommers in blokjes snijden, zachte binnenstuk eruit halen en weg doen, bakje selleriesalade, zakje ongezouten cashewnootjes en een bakje spekjes (zo’n pakje waar al uitgebakken spekjes inzitten) erdoor mengen. Lekker hoor :drool: …