Zaterdag, doe ik niets wat ook wel later mag...

Hallo,



Wat doen jullie op de zaterdag?

Soms ben ik heel actief, opruimen of schoonmaken.

Gister al huishouden gedaan en vandaag heb ik geen zin om de deur uit te gaan.

  1. het is te koud
  2. We staan in het rood en de deur uit betekend, de pinpas trekken (shoppen of buiten de deur lunchen ofzo…)



    En jullie?

hoi,



nu ben ik aan het opruimen, morgen verjaardags van de kids.

meestal werk ik `s ochtens altijd en verder doen we vrij weinig op zaterdag, lekker genieten van de kids en boodschappen doen.

:-*

Aan het werk… een van de drukste dagen in onze winkel.

@Moon84 wrote:

Aan het werk… een van de drukste dagen in onze winkel.




Off-topic; Wat voor winkel hebben jullie??

Meestal ga ik shoppen, kan ik lekker effe alleen, maar nu ik hoogzwanger ben, heb ik weinig puf, maar ga zo nog wel effe een boodschap doen.

met dit weer … lekker op de bank met een filmpje …



of opruimen …



of benthe bezig houden …



Of koKKen …



Of :think: lekker samen met mijn meisje een tukkie doen :oops:

zaterdag is hier een dag als alle anderen hoor… geen speciale dingen die ik doe of laat…

zaterdag is 's morgens iets later uit bed, boodschappen, wat opruimen en bankhangen

voor jan en mij dan

manlief is voor en na de boodschappen aan het werk

Zaterdag is mijn vrije dag, dus poetsen in huis boodschappen ed.



Vandaag boodschappen gedaan, en het huis gepimpt in de kerstsfeer.

Zaterdag is hier boodschappendag. Verder altijd lekkere broodjes voor de lunch :drool: en de rest van de dag lekker tutten :thumbup:

Ik ben met de kerstboom bezig.

Vind ik toch zo’n leuk karwei





:liar: :liar: :liar: :liar:

ik heb vandaag de kerstboom gedaan en vberders bezig gehouden met de Cv die kapot gegaanis

Opruimen, schoonmaken, geen boodschappen dat hebben we gisteren al gedaan, de kerstboom vanaf gisteren mee bezig, de rest van de kerstspullen en hangen op de bank of een spelletje doen (wij zijn van de ouderwetse bordspellen nogal hier) en af en toe even de PC tjekken.

OP zaterdag is het 's ochtends lekker rustig aan doen, weekboodschajes halen en dan iets lekkers voor de lunch. Na de slaapjes even de stad in met z’n viertjes en aanrommelen. Zaterdag is mijn favo dag!

Geshopt :dance: en bij mac donalds gegeten met de kids.

Nu ben ik de kerstkaarten aan het plakken enzo.

@Anita-1982 wrote:

@Moon84 wrote:
Aan het werk… een van de drukste dagen in onze winkel.




Off-topic; Wat voor winkel hebben jullie??




Computerwinkel :thumbup:

Zaterdag is hier echt een doedag… dus boodschapjes doen, naar de stad, dat soort dingen. Ik probeer meestal al iets van poets-klusjes te doen, maar dat schiet er vaak bij in.