Zapp of Spider

ik heb sinds kort de Quinny Zapp…hij bevalt echt supergoed maar jammer dat er geen ligstand op zit…nu is er ook pas de Mutsy spider…net zo compact en met ligstand…ken nu iemand die wel wil ruilen…maar ja…kweet het niet zo goed…





heeft iemand ervaring??? met beide dan?

Als je vaak de ligstand nodig hebt zou ik ruilen.

Wij gebruiken de zapp alleen voor kleine stukjes en Thijmen valt nooit in slaap.

Als je de Zapp ook meehebt of mee wil hebben op de fiets zou ik toch gaan twijfelen over de spider, die kna niet mee op de fiets.

Wij hebben de spider gekozen boven de zapp.



Dit vanwege dat er op de zapp geen ligstand zit, maar ook omdat kindjes al snel niet meer goed in de zapp passen (kunnen de benen op een gegeven moment niet meer kwijt, zoals het geval was bij mijn zoontje van 1 1/2, hij is groot voor zijn leeftijd en zat er met opgetrokken knieën in)



De spider iscompact als hij ingeklapt is en super wendbaar. Nu 1 jaar in gebruik en nog geen problemen mee gehad.



Maar het pluspunt van de zapp is dat deze aan de fiets kan en de spider niet. Voor ons geen probleem omdat ik in het centrum woon.

Ik heb de zapp,ik begreep dat de spider wel zwaarder is in gewicht.

Wij wilde hem mee als handbagagae met vliegen en voor de makkelijk dus hadden wij de zapp gekozen.

Vind de spider ook echt gaaf…bleef twijfelen maar ja je moet kiezen hé :wink:

Dusuh…succes met kiezen 8)

Hier ook de Zapp, ik ben er dik tevreden over maar Noa slaapt nooit in de buggy dus ik mis die ligstand ook niet.

Spider ken ik eigenlijk niet. :think:



Maarre… als je eigenlijk wel tevreden bent over de Zapp, geloof ik niet dat ik zou ruilen. Voor hetzelfde geld bevalt die Spider toch niet en dan zit je er wel aan vast…

ik heb een zapp en ik mis de ligstand er echt in aangezien mijn dochter er nooit in kan slapen omdat ze echt liggen wil , dus wij gaan ons ook een spider aanschaffen voor er bij nog is ook makkelijk als strax de 2de er is en we moeten snel ergens heen dan de 2 kleine buggy’s in de auto en gaan de grote kinderwagen neemt toch een stuk meer plaats in beslag :think:

Ook wij hebben de Zapp. En ja, ook wij missen de ligstand. We hebben er een tweede wagen bijgekocht :oops: voor lange afstanden, zodat ons Yvar toch kan slapen.