hoi hoi
Hoe geven jullie het middel Zantac aan de kids?
Door een flesje? Of op het allerlaatst na het flesje? Of voor aan het flesje??
Thije heeft het nu namelijk ook en hij vindt het viessssssssssssssssssss
Maar ik weet eigelijk helemaal niet of je Zantac ook perse na de voeding/fles moet geven of dat het tussendoor kan :think: :think:
Alvast bedankt
Staat dat niet in de bijsluiter?
voor een voeding.
tjah, layla heeft een sonde dus dat is makkelijk. Maar voor dat ze de sonde had gaven we het haar voor een voeding. Maar omdat ze het zooo smerig vond ( is het ook) en begon te kokhalsen ( en dus weer spugen) hebben we het vermengt met een beetje suikerwater. ( dit gebeurde in het ziekenhuis)
misschien een idee?
Edit, Layla kreeg het ook voor een voeding
ik gaf het door de (fles) voeding
en toen ik nog bv gaf, spoot ik het met een spuitje vóór de voeding in zijn mond, maar dat was een ramp, want het is ook erg vies.
Ik deed dat altijd voor een voeding met een spuitje. Pepijn die vond het zo smerig (ja wie verzint een pepermuntsmaak voor baby’s :roll: ) en als hij daarna de fles kreeg was hij meteen stil.
hallo,
Ries kreeg de zantac uit een klein spuitje die ik tussen de fles door gaf en dan stopte ik meteen de fles weer terug. Ik zou het niet door de fles heen doen want dan smaakt de hele melk naar dat vieze spul.
Hij raakte er wel steeds meer aan gewend hoor. Toen bleek dat Ries een koemelk overgevoeligheid had ging het spugen gelukkig weg en sindsdien heb ik nooit geen zantac meer gebruikt. Gelukkig!!
Groetjes suus
Juul krijgt de zantac ook 2x daags voor de voeding, met het spuitje in z’n mond. In het begin was het een groot gevecht, nu drinkt hij het op alsof hij dagen geen drinken meer heeft gezien…
Matteo krijgt het sochtends als hij net uit bed is en savonds voor het slpen gaan, met een spuitje… blijkbaar heeft hij zelf ook wel door da het werkt, want als je het vergeet geeft hij je zelf het spuitje al aan en zegt: die