Zangeres Whitney Houston overleden

Zangeres Whitney Houston is zaterdag overleden.

Ze laat een dochter Bobbi Kristina na… :cry:

Whitney werd amper 48 jaar !

Haar liedje: I will always love you uit de film “The Bodyguard” is méér dan een succes geweest…



klik hier



R.I.P. Whitney !

:kaars: :kaars: :kaars:



xxx

Gerda

Triest :kaars:

Schokkend inderdaad. Ik lees het allemaal net.

Ontzettend jammer, ze had fantastische stem.

:kaars:

:cry:



:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:



Was in mijn jeugd groot fan van haar…

Vaak na gedaan bij playbackshows :wink:





:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:



:cry:

:kaars: :kaars: :kaars:

Erg triest idd…



Wat drugs wel niet met je doet. :thumbdown:





RIP

Het zat er natuurlijk een keertje in. Triest verhaal al met al geworden haar leven. Triest ook voor haar dochter.

wow ,…die komt binnen, ze is echt een jeugdidool, ben van de jaren 80 he, en toen was ze dus echt GROOTS…I wanna dance with somebody…later I will allways love you



zo jammer zo n prachtige vrouw was ze…nichtje van dionne warwick , ook een grootheid , ik dacht vroeger ooo als je er zo uit ziet, dan moet je wel gelukkig zijn, naief lelijk eendje dat ik was…

al haar faam en schoonheid heeft haar geen geluk gebracht, dat moet dus echt van binnenuit komen…

zo jammer dat het zo is gegaan

:kaars:

RIP

Zo zonde…



:kaars:

Jammer, Ik vond haar vroeger goed! ( ben van dezelfde generatie als Kris :smiley: ) Ik had mijn haar in een permanentje ( :lol: ) en dan ongeveer als zij met die kuif onmhoog. Wel blond, in verschillende opzichten :wink:



En die film waarin ze meespeelde :slight_smile: Mijn vriendin gilde na afloop: oooooo er zat helemaal niet zoveel sex in :lol:



Leuke herinneringen, triest dat het zo met haar is afgelopen.

Wat moet zij eenzaam zijn geweest… Ik hield ook erg van haar muziek Whitney I will always love you!

Dit is een betere versie, toen had ze die dijk van een stem nog:



Of beter nog deze:

Nog eentje, jeminee, toen was ik 19…



Oh die zijn ook echt prachtig! Maar 'ach wat had ik haar nog graag een keertje live zien optreden… Kende je dit filmpje ook. het is hilarisch…

Woepsssss :slight_smile:



Hihi, en die presentator maar lijmen met z’n ‘hij zegt dat je fantastisch bent’. Neeeee, dat zei ik niet… ik zei dat ik haar puntje puntje puntje :slight_smile:

Laatst was dr liedje op de radio maar mensenlief wat had zij een stem, kreeg er een brok van in mn keel… Zo zonde… :cry: