Zandvlekken

Wie heeft de gouden tip?

Mijn jongens hebben in een natte speeltuin lekker zitten graven en bouwen, maar ik heb nu dus een shirt waarin hele grauwe vlekken zitten. Ik heb hem al voorgeweekt, paar keer gewassen maar het blijft vies. Zo zonde! uitgerekend natuurlijk ook een mooi Wildshirt ipv een van de saaie exemplaren :roll:

Ariel vlekkenspray :thumbup:

Werkt hier als een tierelier :smiley:

Ik heb biotex vlekkenspray of anders een steradenttablet in koud water een nachtje laten staan.

zon…



dat werkt hier nog steeds supergoed!



Als hij ooit weer eens gaat schijnen :eh: :mrgreen:

dasty van wibra 8)

ik wilde ook Dasty roepen… werkt hier prima op zandenmoddergraafwantwijspelenzograagzonderoptelettenenzijnduszwart vlekken



2 stemmen op Dasty… :mrgreen:

zand modder gras vlekken krijg ik altijd uit de broeken weg door ze voor ze de machine in gaat goed in smeren met dreft even in wrijven klein beetje nat maken en dan gewoon in de machine wassen als je altijd doet.

Dasty dus, jammer dat ik niet zo makkeliji bij n wibra kom…

Morgen maar s zien of dat wil lukken.

En ik hoorde van iemand een vaatwastablet in emmer water, nachtje laten staan en dan in dewasmachine… Ik durf dat alleen niet zo goed ivm de felle kleurtjes van het shirt. Iemand weleens geprobeerd?

Mijn zoon heeft zich gisteren uitgeleefd op de boerderij van een vriendin…In een wit shirt… :silenced: Zijn witte shirt was zwart. Zwart van het zand, van de lieve jonge poesjes die door de stal en varkensmest banjerden, zwart van het worstelen met Nikki de boerderijhond en zwart van het naar beneden rijden met een tractor van een hoge bult (mest) zand. Zwart zand dus.



1 nachtje in de Vanish en hij is weer spierwit geworden.



Gelukkig!



Ach, ik had het er wel voor over hoor, die jongen had zo’n pret! Maar hij had zijn mooiste shirt aan. Beetje dom van me.

Ja stom is dat he?! Normaal boeit het me niet zo,driekwart van de shirts vind ik uberhaupt niet echt leuk en waren goedkoop/gekregen/tweedehandsbeurs en uitegrekend op zo’n dqg heeft t kind een van de 25 euro per stuk shirts aan :wall:



Ik heb welvanish staan voor wit,maar dat durfde ik dus ook niet. Daar werden rode bloemetjes een keer erg roze van…

@Lune wrote:

Ja stom is dat he?! Normaal boeit het me niet zo,driekwart van de shirts vind ik uberhaupt niet echt leuk en waren goedkoop/gekregen/tweedehandsbeurs en uitegrekend op zo’n dqg heeft t kind een van de 25 euro per stuk shirts aan :wall:



Ik heb welvanish staan voor wit,maar dat durfde ik dus ook niet. Daar werden rode bloemetjes een keer erg roze van…




Ik heb die gewoon gebruikt hoor. C. Zijn Polo is wit met op het voorpand licht,- en donkerblauwe ruiten. De Polo is weer als nieuw :thumbup:

Nou hij staat nu in een emmer vanish (toch maar even de gekleurde variant gehaald, wel handig om in huis te hebben). Hopelijk lukt het en anders mag mijn vent morgen langs de wibra!