zandbakspeelgoed opruim vraagje

Ik zoek eigelijk iets om het zandbakspeelgoed in op te ruimen.

Het ligt nu in en naast de zandbak, en alles naast de zandbak ziet er niet netjes uit 8) .

Ze hebben bijv. allebei een schep en hark, een aantal vormpjes, een metselsetje en een taarten/ijsjessetje, nog een aantal auto’s/boot/machines. We hebben best een grote zandbak, maar toch als dat er allemaal in ligt blijft er weinig plek over om gewoon met zand te spelen!

Hebben jullie het speelgoed in een bak/mand?

Ik zat al te denken om gewoon een (curver)bak te kopen, en dan in de bodem misschien gaatjes boren zodat er bijv. geen water in blijft zitten? :think:

ik heb van die gekleurde plastic wasmanden met handgrepen van de action. Lekker goedkoop.

Daar zit alles in en in de zomermaanden zetten we die s’avonds gewoon binnen achter de buitendeur of in de schuur.

Blijft het droog want als het natregent dan word het met de restjes zand erin een enorme vieze drabberige bende.

Wij hebben een grote rieten mand en zetten die 's avonds ook in de schuur.

Wij hebben van de week bij aldi zo´n tuinstoelkussenbox gehaald en daar zit nu het buitenspeelgoed allemaal in…

Liep juist al te genieten van mijn opgeruimde tuin :mrgreen:

he wat een goede tip, van die tuinkussen oppbergbox



wij hebben het hier in curver bakken.

wel water en zandbak spullen apart

Wij hebben een kinder bankje die is helemaal afgesloten/dicht.

dus komt geen water in en ze kan er ook nog op gaan zitten :thumbup:

@wisje wrote:

Wij hebben van de week bij aldi zo´n tuinstoelkussenbox gehaald en daar zit nu het buitenspeelgoed allemaal in…

Liep juist al te genieten van mijn opgeruimde tuin :mrgreen:




Zo hebben wij het ook gehad. In de winter zetten we het wel in het schuurtje, in de zomer stond het buiten.

hier zit het in zo’n ouderwetse metalen vuilnisemmer :smiley:



Is nog een hele oude vuilnisemmer van vroeger van mijn overgrootouders en vind die dingen gewoon mooi om te zien en zo dient hij nog een nut ook :thumbup:

Wij hebben in de schuur 3 grote kratten staan, 1 met schepjes, emmers en harkjes, 1 met ander zandbakspul en 1 met overige zooi. Maar in de praktijk ligt de meerderheid gewoon in de zandbak, en laten we dat er in liggen. Omdat het ding onder het huisje is, wordt het zand toch niet nat, maar soms denk ik eraan om het deksel erop te doen, maar vaak niet. Het zit toch achterin de tuin, amper te zien, dus ik vind het wel best om het gewoon erin te laten liggen.

Ik heb voor mezelf echt dé oplossing gevonden voor het zandbakspeelgoed.

We hebben bij Ikea 2 van die opbergsystemen gekocht.

Als het speelgoed in de zandbak ligt vouw je het ding helemaal in elkaar en neemt het geen ruimte in. Als het speelgoed in het net zit valt al het zand er gewoon uit. Ik vind het ideaal.

Het lange net hangen we buiten aan een haak op waardoor ze goed kunnen zien wat er in zit. Als we het opruimen leg ik het complete ding met speelgoed en al gewoon in de schuur neer. Ik wil voor in de scuur ook nog een haakje aan het plafond in de hoek.

Ze kosten ook nog eens nagenoeg niks.

wij hebben een schildpad zandbak, dus alles ligt er gewoon in…deksel erop en je ziet er niks van 8)

Wij hebben een speelhuisje naast de zandbak staan. Daar gaat 's avonds al het buitenspeelgoed + fietjes + stoeltjes van de kinderen in. De kinderen kunnen helpen met het opruimen en ze kunnen ook zelf alles weer pakken als ze buiten gaan spelen. En ze vinden het huisje ook nog eens hartstikke leuk, daar spelen ze vaak in.

De snelste oplossing voor nu is denk ik dat fangst-geval van de Ikea.

Ook handig om het dan 's winters/ 's avonds in de schuur te hangen. :thumbup: Als de schuur opgeruimt is, dan wil ik toch graag 1 helft voor mijn zooi en tuinspullen gebruiken en dan een flink stuk als werkschuur / loungeplek voor de kids, en dan kan ik dan die fangsten gebruiken als scheidingswand. Ik zie het al helemaal voor me! :wink:

Goh, wat erg, dan moet ik dus binnenkort weer een keer naar Ikea! 8)



MamaMarije, zo’n vuilnisemmer heeft mijn moeder ook, maar die mag ik niet hebben, daar zit het kippenvoer in (als ze kippen heeft), het gekke is dat ik bij het zien van die emmer gelijk het kippenvoer ruik! :stuck_out_tongue:

Hier ligt ook alles in de zandbak zelf deksel er op, zeil erover en alles blijft droog

haha



heb vandaag een tuinstoelkussen box gekocht



en het tuinhuis opgeruimd heerlijk



bedankt ts-er



:thumbup: